Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Mac 2013

BERITA AMAT SEDIH UNTUK KETUANAN MELAYU


Umno Beri Amaran Tegas 
Kepada Anggota Sabotaj Parti
PETALING JAYA: Lembaga disiplin Umno telah mengeluarkan amaran tegas kepada anggota yang mensabotaj kempen Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya akan datang.
Memandang perkara itu sebagai perkara serius, lembaga ini telah menubuhkan satu jawatankuasa khas untuk meneliti kes dan menjatuhkan hukuman tegas, kata pengerusi lembaga, Tengku Ahmad Rithauddeen.
"Dengan adanya jawatankuasa khas ini, tindakan pantas dan tegas akan diambil terhadap mereka yang didapati mensabotaj serta melanggar disiplin parti.
"Tetapi sebelum jawatankuasa boleh membuat keputusan mengenai sebarang hukuman, lembaga tatatertib akan menyiasat dengan teliti dan membuat keputusan berdasarkan bukti-bukti teguh," katanya dalam satu kenyataan Khamis.
Beliau menambah anggota dari bahagian di Sabah juga telah dipecat dan digantung keahlian mereka selepas didapati bersalah melakukan sabotaj.

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG

woit... KAH KAH KAH...KAH KAH KAH.... kah kah kah...

kah kah ka...**^5465%%   asajU   &IAS**5#   YTt5r5t   Z%^%#&8(*7^%... kah kah kah..

kah kah kah....$3#  Z%78  ()0975%%#$@  443#33^#@@... kah kah kah...

woit....PADAN MUKA.... kah kah kah


AKAN TERBIT
SILA TUNGGU PENGUMUMAN

-------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, lu tanak suruh madey lancar buku lu ke? kah kah kah

XUMNO berkata...

Bertambah2 lah penyokong Pakatan.Umno, tolong pecat lebih ramai ahli parti anda. Kalau boleh tinggalkan dua tiga orang saja ahli Umno yang setia.

Tanpa Nama berkata...

Siapa pun tak hormat pada umno, sebab umno parti kangkong!kah..kah..kah..Orang bodoh semua masuk umno, orang cerdik semua masuk pakatan.Kah..kah..kah..

Madey ketua kangkong yang kata, jadi umno boleh pi mampooooosssla...Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Apa hal nak sabotaj umno pulak? Kan baik kalau keluar terus. Tak payah la nak menghadap lembaga tatatertib, kena siasat bagai. Kena hukuman gantung lagi...Cehhh!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

BEKAS MENTUA KE YANG BERKATA KATA ITU....ATAU BEKAS PAK MENTUA SEDARA......HEHHEHEE....PECAT.....PECAT....MENTION SABAH BEBANYAK...KAMI AMAT MEMPERCAYAINYA....HAHHAHAAHA

Tanpa Nama berkata...

BN pd pendapat sya berdasarkan komen pgguna media online mmg blh bgks. BN pun tahu mereka akan bgkus so buat cerita ugutan mcm2 di hujung usia parti agar blh survive. Skrg cuma SPR jer blh tlong BN. Tp rasanya rakyat tetap bgkit ke jln raya sekiranya BN mng lg.. Rakyat Msia perlukan pemerintan yg baru.

muhong berkata...

1. Gua juga ahli Umnooo....siapa gua mau pilih ...itu gua punya pasal lah...lu apa sibuk. Lu aaa itu tungku..lagi tak guna...orang besar Umnooo rasuah...lu apa bikin...kasi sendiri bicara...lu ingat ini malaysia lu punya bapak punya ka????. SEKARANG GUA SOKONG PR...LU APA BOLEH BUAT SAMA GUA...SIKIT HARI LAGI uMNOOO SAMA LU BUNGKUS...KASI BUANG LONGKANG.

Tanpa Nama berkata...

kejam la macam gini.. baik aku berhenti terus.. merbahaya la.. aku masih muda. kalau nnt tersalah cakap abis kena claim sabotaj parti..errrkkk. habis nnt kena siasat2. habis nnt last2 kena tindakan tatatertip..grrrr.. tak boleh2. kena berhenti kalau mcm gini. aku senang diorg pun senang..