Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Mac 2013

ORANG RAMAI TAK TAKUT UGUTAN GEROMBOLAN




parlimen, tindakan undang-undang 


boleh diambil, kata SKMM

KUALA LUMPUR, 20 Mac — Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) sedang menyiasat laporan mendakwa terdapat berita palsu berkaitan pembubaran Parlimen yang disiar beberapa laman sosial hari ... SELANJUTNYA
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... TAK PERLU UGUT UGUT... kah kah kah..
kah kah kah...ORANG RAMAI DAH BOSAN... kah kah kah..
kah kah kah...TARIKH LUPUT DAH LAMA SAMPAI...kah kah kah...
kah kah kah.... ROSMAH MANSOR JADI JADI ANAK DARA KEMBALI.... mkah kah kah

MINAH RONGGENG


--------

6 ulasan:

baretta berkata...

Kah!Kah!Kah! Gelak besar aku tengok pic tu...Pic paling best abad ini!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Tangkaplah kalau berani......

insafdoh67 berkata...

Kah.kah. Kah. Tangkap Katak ke.... Kih.kih.kih.. PTR.

insafdoh67 berkata...

Kah.kah. Kah. Tangkap Katak ke.... Kih.kih.kih.. PTR.

Tanpa Nama berkata...

patutlah najib masih belum bubar kabinet,
rupa2nya dlm diam dlm takde telor tu, sinajib ni bijak licik gak,
tapi mesti kepala pemikir sinajib ni sebenarnya laki dia kak imah...

sebenarnya depa dok tangguh2 pru13 selagi depa belum dapat cekup telor mamakhateer,
sebab mamakhateer pengacau nombor 1, jauh lebih bahaya dan berkesan daripada pakatan termasuk anwar,
selagi depa tak dapat neutralize mamakhateer, selagi tu najib kecut telor nak panggil pru...

jadi mmg ada asas utk berpikir, peristiwa sulu ni mmg dirancang sebagai sandiwara yg akan mencekup telor mamakhateer...
ugut2 kat anwar dll (termasuk tian chua) tu hanya pengalihan pandangan je, sementara kak imah terenot2 pergi berdiri tersergam membusut depan simamak yg dah tua kerepot dah lembik fizikal tu...

dan terbukti ops sulu berjaya mencekup simamak yg dah terkepung tak terdaya nak lari, betul2 kt telor hitam dia!

buktinya, kelmarin si mamak dengan penuh kemaluan terpaksa mencemar duli melutut depan kak imah - jadi kuli batak kak imah lancarkan buku autobiografi dia! tak cukup setakat tu, si mamak terpaksa pulak buat kenyataan cadang buku kak imah diletak di sekolah2!

kahkahkahkah kemaluan hitam si mamak dalam genggam si gemok!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

lelancau lu SKMM!! gaji lu org pun dari rakyat yg main laman social! godie la SKMM!