Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Mac 2013

DUNIA SUDAH TERBALIK - EEE KELENTONG LAGI






 PELIK BIN HAIRAN
BIASANYA EEE YANG GILA NAK JADI MELAYU

SEKARANG
EEE SUDAH GORENG
HINGGAKAN MELAYU
MENJADI INDIA
INI BETUL BETUL SARKAS
kah kah kah


about an hour ago 

Melayu dalam UMNO dulu kena tipu bulat-bulat dengan seorang mamak sehingga banyak mamak mengaku melayu. Sekarang Melayu UMNO pula menipu diri sendiri apabila mengaku sebagai India dalam demonstrasi. Hilang dah jatidiri Melayu UMNO sekarang ni.
 



EEE ORI


EEE BARU SAMPAI



MALAM INI 
DI KG BARU

-------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Terbaeeek dari UMNO... jadi Melayu tak laku, jadi eee la pulak... boleh dapat jawatan bagus2 macam eee yang ada dlm UMNO... hidup eee....

Tanpa Nama berkata...

oit pak isham... balik2 cite eee.. lanchowla... saje je nak bagi aku muntah dengan cite eee ni... aritu cakap nak wat cite bincat... baru kepalo bana eden koreh kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Berguling-guling aku gelak tengok gambar

Tanpa Nama berkata...

maka Hang Tuah pun tergolek dog sbb Melayu hanya salin kulit je kah kah kah

hari ini Hang Madey lak berkata: tak akan eeeelang mamak di dunia!!!

maka al-kisah bongsai pun terrrrpaksa jadi eee sbb sudah hanguuuus kena rembat melalui NEP

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkahkah.... dunia akhir zaamaaann.. ini laaa fitnah daajjaaaaalll terbaik tahun ini..

Tanpa Nama berkata...

Hangpa ni apalah....tak kan tak sedak sedaklagi kot...

Satu misteri yg tertanya tanya adalah tak mungkin peribahasa ataupaun kata kata hikmat melayu hanyalah satu rangkap paling kurang pun 2 rangkap...

Misteri bermuda traingle terbongkar kini..pasai apa Hang Tuah hanya bermain perkataan satu rangkap..

Takkan Hilang Melayu di Dunia

Betul Kah Hanya satu rangkap...

Kini terkini misteri di singkap..rangkap kedua adalah

Takkan Melayu Hilang Di Dunia
Selagi Ada Benggali dan Mamak!!

Ambik hangpa...

Tanpa Nama berkata...

tu semua kaki umno mata duitan. rm20 konfem ada tu! wakakakaka alahai pakcik2 abang2.. buang masa la. balik rumah layan anak binik lagi cool. dari merapu nak jadi keling apa ke hal? nie kalu jumpa eee sama melayu kaki umno ketuk dedua dulu!!

Tanpa Nama berkata...

Ala TT. Jenis manusia malas kerja ni kalu duduk kat rumah pun bini asyik marah. Duduk melangok kat kedai mamak pun mamak dah meluat tengok muka dia. Jadi baik le dia ikut eeeeeeee angkat banner. Masyuuk jugak 10 ke 15 hinggit. Cukuplah buat beli rokok sekotak, teh tarik secawan ngan roti canai sekeping! Lepas la budget sehari.

Esok melangok lagi, tunggu kalau2 ada eeeeee angkat banner lagi. Kalau ada, kira lepas la belanja satu hari lagi. Kalau tak ada, mintak duit kat bini atau anak menantu buat beli rokok!!

Tanpa Nama berkata...

Tak blh henti aku gelak tgk pic tu semalam, satu office pandang kat aku. Pas tu tunjuk kat boss sy, dia pula terlingkup ketawa. Sarkas alif min nun wau ni mempunyai badut yg paling bagus. Kakakakaka

Tanpa Nama berkata...

siap junjung beras cap dacing!..wakakaka