Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 April 2013

APA DIA PELUNCUR


INI BUKAN PELACUR
INI PEN JI HAD

PELACUR POLITIK

Pelacor politik ialah manusia yang tak tau berpolitik tetapi teringin nak berpolitik. Contohnya jika anda seorang pensyarah, tetiba masuk motibasi, tetiba aje masuk calon jadi adun, tetiba dah jadi exco dan tunjuk kuasa. Lepas tu tunjuk hebat pijak kepala kawan sendiri sebab nak jadi menteri besar. Bila kena buang, marah kawan dan lekuk kepala kawan gila-gila. 

Bila kawan buat do no, cuba masuk pulak parti lain. Bila parti lain pun buat do no aje, buat pulak parti baru dengan nama beras jati. Buat beras jati pun tak laku, masuk pulak syarikat pekasam jati. Tak laku jugak kat pekasam jati, mula cari simpati dengan mendekatkan diri dengan agama dan penyimpan mohor botol besar.


 Masuk pulak bisnes campur aduk nak buat video murtad tapi pasal tak cukup modal, gagal pulak buat video murtad. Dah gagal maka modal perlu dicari dengan menjual air liur politik ke hulu ke hilir mintak nyawa jadi calon. Agaknya ada ke mana-mana syarikat yang nak bagi calon kepada pakar lompat dan pelacur politik on RUMAH MERAH PELACUR POLITIK DIMANA?
Publish | Delete | Spam


ESOK JAM 4:00 PETANG
TERNOWW
TERHOTT

------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Zul Kulim penipu. Dia yang kutuk hindu kemudian nak dikaitkan dengan PAS pulak. Ceramah dia hina agama orang tu bukan ceramah di markas PAS tetapi di sebuah surau pada 29 Julai 2007, bukan 10 tahun lalu macam si penipu ni cakap dalam buletin 3 suku. Masa itu dia memang dalam PAS tetapi itu bukan bermakna apa yang dia cakap adalah pendirian PAS. Sejak 2008 lagi dia tidak lagi jadi ahli PAS lagi.

Penipu ini mungkin ditugaskan untuk timbulkan isu perkauman semata-mata. BN pun tak akan letak dia jadi calon. Cukup sekadar jadi tukang gelodak jiwa rakyat Malaysia. Komen-komen pada klip berkenaan di Youtube sudah penuh dengan komen-komen rasist yang sangat menyedihkan.

http://alhidayah.saujanautama.net/viewpage.php?page_id=165

Download rakaman ceramah ini dan dengar dari minit 33.