Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 April 2013

RUMAH MERAH PELACUR POLITIK DIMANA?


MIMPI  DAN
ANGAN ANGAN BERAHI
 PRU-13: Jangan beri peluang kepada 'pelacur politik' berkuasa - Jati
SHAH ALAM 6 April - Rakyat Selangor diingatkan agar tidak memberi peluang dan ruang kepada pemimpin politik yang sanggup menjual kedaulatan negara serta perpaduan rakyat hanya kerana mahu berkuasa.

Menggelarkan pemimpin seumpama itu sebagai 'pelacur politik', Setiausaha Agung Jalur Tiga (Jati), Norman Toha berkata, golongan tersebut akan berbuat apa sahaja bagi memuaskan nafsu politik mereka.

"Rakyat jangan pertaruhkan masa depan kepada golongan pelacur politik ini. Jangan beri peluang kepada mereka walau satu saat sekali pun.

"Pelacur politik ini sanggup menjadi tangan dan agen (kepada pihak) asing selain mencabar institusi raja-raja Melayu, mencabar kontrak sosial dengan memecahbelahkan rakyat," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap di hadapan 1,000 hadirin dalam majlis perhimpunan 'Sayangi Selangor' anjuran Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) di sini hari ini.

Bekas aktivis Pas itu turut mengingatkan rakyat bahawa golongan pelacur politik itu turut mengingkari amanah yang diberikan kepada mereka meskipun telah diberi kuasa ketika pilihan raya umum lalu.

"Di Selangor sebagai contoh, mereka tidak melaksanakan janji kepada rakyat selain mengatakan manifesto mereka itu bukan sebagai perjanjian.

"Maka dalam pilihan raya umum akan datang jangan kita beri undi kepada mereka walaupun satu undi," tegasnya. - UTUSAN MELOYO  ONLINE



 KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...  WAHAI BANI MELAYU... BANI KETUANAN MELAYU...kah kah akh..

kah kah kah.... NAMPAK NYA   BERAS JATI..OPPPS.... JALUR TIGA AKAN KOYAK... kah kah akh...

kah kah kah.... PELACUR POLITIK INI MEMANG JAHAT...kah kah akh...

kah kah kah... DI MANA RUMAH MERAH PELACUR POLITIK INI?.... kah kah kah...


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH 
KAH KAH KAH


woit.... PERKASA RANCANG   NAK  PANGGIL 20 RIBU TURUN...kah kah kah...

kah kah kah...PASAL TAK SAMPAI 3 RIBU YANG DATANG......kah kah kah

kah kah kah. ...NAJIB SUDAH KENA SABOTAJ.... ka lah kah


AKAN DITEMUI
DISEMUA  KEDAI BUKU
TIDAK LAMA LAGI

-------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau tgna ke hj hadi ke atau mana2 org pas, atau org pakatan lain gak, sebut "pelacur politik" atau panggilan2 seumpamanya,
dah pasti tak sampai 1malaysia, eh tak sampai 1saat, dah melompat menghambur puak2 u-bn serta kawanan katak, mengumumkan kepada 1malaysia yg pas ni songsang pas ni mencarut dan sebagainya...
oops lupa pulak, ini bahasa katak laaa...

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Pelacor politik ialah manusia yang tak tau berpolitik tetapi teringin nak berpolitik. Contohnya jika anda seorang pensyarah, tetiba masuk motibasi, tetiba aje masuk calon jadi adun, tetiba dah jadi exco dan tunjuk kuasa. Lepas tu tunjuk hebat pijak kepala kawan sendiri sebab nak jadi menteri besar. Bila kena buang, marah kawan dan lekuk kepala kawan gila-gila. Bila kawan buat do no, cuba masuk pulak parti lain. Bila parti lain pun buat do no aje, buat pulak parti baru dengan nama beras jati. Buat beras jati pun tak laku, masuk pulak syarikat pekasam jati. Tak laku jugak kat pekasam jati, mula cari simpati dengan mendekatkan diri dengan agama dan penyimpan mohor botol besar. Masuk pulak bisnes campur aduk nak buat video murtad tapi pasal tak cukup modal, gagal pulak buat video murtad. Dah gagal maka modal perlu dicari dengan menjual air liur politik ke hulu ke hilir mintak nyawa jadi calon. Agaknya ada ke mana-mana syarikat yang nak bagi calon kepada pakar lompat dan pelacur politik dan kaum sepelacur dengannya ini? Lazimnya pelacor politik ala lompatan katak ini hanya laku mendapat beberapa ringgit semasa pru dekat nak tiba. Lepas pru maka akan kering kontanglah poket dan akhirnya mereka mati kekeringan kerana tiada syarikat menyuap makanan asasi di mulut lagi. Maka dengan sendirinya sipelacur politik mati dalam keadaan hina dan dina. Siapakah pelacur politik itu? Tepuk dada tanya selera!

- Anti pelacur politik, katak lompat dan pengeluar video kabur.

Tanpa Nama berkata...

adakah 3 julur sedang berusaha mengesan pembeli pelacur altantuya dan robengah?

SB berkata...

Ibrahim Ali, Hassan Ali, Zulkipli Noordin ada rekod pembelot.. Kalau BN ambil mereka ini maka semakin dalamlah kekalahan BN...

Tanpa Nama berkata...

nie dah tua pun melalak melolong sana sini lagi..tak malu! pergi ajak budak2 jati pergi kutip sampah serata k.l lg bagus la..dari merapu tak tentu hala..sick!!

Pelacur Lebih Mulia Daripada Penjual Agama berkata...

Tolong jangan pandang rendah terhadap pelacur-pelacur di Malaysia. Sebenarnya mereka jauh lebih mulia daripada ahli-ahli politik, tokoh-tokoh agama, imam-imam, ustaz-ustaz, mufti-mufti & free loaders. Tanpa pelacur-pelacur, ramai anak gadis akan hilang dara dirogol oleh orang-orang macam bekas ketua menteri Melaka dan Rais Yatim.

Pelacur lebih mulia daripada Rajah Gopal sebab mereka lebih rela menjual badan mereka daripada menjadi free loaders keturunan lanun Bugis yang makan free berak cangkung dan menjadi parasit menghisap darah rakyat Malaysia. Kalau pelacur membeli kondo di Singapura, mereka akan membeli dengan wang titik peluh mereka sendiri bukan macam Shahrizat Lembu yang menggunakan wang rakyat Malaysia untuk membeli kondo untuk anak-beranak.