Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 April 2013

HENTIKAN KEMPEN YANG KURANG SOPAN



NOTA
tolong sikit
jangan buat macam ini
ini kempen cara tak sopan
kempen cara tak beradab

orang puteh kata 
ini kempen under the belt
ini kempen sepak bawah perut

hentikan perbuatan ini
hentikan kempen cara ini

mustahil tidak tahu
mustahil tidak nampak 
tunjukkan simpati
tak kan ada ada hati 
untuk  simpati dengan mat azalina ini

lihat muka mat azalina
kulit dia hitam
hidung dia kemek
belajar tak tinggi
peguam tak berjaya
muka tak laku
jantan tak nak pandang dia
betina pun tak minat dia

biarlah dia ada kereta
banyak kereta pun tak apa
kalau tak ada kereta
minah indon pun
tak akan pandand mat azalina ini


KULIT LEGAM INI
SUDAH DI AIR BRUSH
SIMPATILAAAA
KAH KAH KAH



Follow · April 5, 2012 

Antara deretan kereta milik bekas Ketua Puteri UMNO Malaysia Datuk Seri Azalina Othman Said....ciannnn....hanya kereta murah dan buatan Malaysia saja miliknya...pemimpin macam inilah menjadi kebanggaan dan pujaan pendokong, penyokong dan ahli-ahli UMNO....patutlah para menteri dan bekas menteri UMNO bantah keras pengistiharan harta kepada rakyat...sebab mereka rasa malu hidup mereka tak macam para pemimpin Pakatan Rakyat.....BAYANGKAN DERETAN KERETA MENTERI-MENTERI UMNO YANG LAIN TERUTAMANYA PERDANA MENTERI DAN ANAK-ANAK MEREKA..


ISNIN JAM 4:00 PETANG
PASTILAH
DI TUKAR TIUB

------

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro TT... tengok macamana kuda kayu dan kelkatu berkempen. Sadis bro...sadis.... Gua ingat video lu pun sudah jatuh tangga kedua bro!!!

http://duniacacamarba.blogspot.com/2013/04/video-mari-dengar-zul-kulim-menyanyi.html

Tanpa Nama berkata...

minah hitam, hidung kemek? tak cun dan tak lawa. tapi kalau kaya, ok jer

Tanpa Nama berkata...

fuyoooo...kereta buatan tempatan seperti alpat, pose, mesdis, reng rober. 2 bijik lagi aku tak tau nak sebut...

Tanpa Nama berkata...

TT,

Aku gelak tergolek2 kat lantai bila aku baca para ni:

"lihat muka mat azalina
kulit dia hitam
hidung dia kemek
belajar tak tinggi
peguam tak berjaya
muka tak laku
jantan tak nak pandang dia
betina pun tak minat dia"

Aku jantan pun tak syiok pandang muka dia tu....memang betoi.

Tanpa Nama berkata...

nii org kata jantana 1haramjadah..

Tanpa Nama berkata...

xde makna kalau siok kt pompuan.bilaaaaaa laaaa nk kawin.

Tanpa Nama berkata...

Hebat, dia bisnes apa yea?

Adakah hasil komisen-komisen masa menjadi menteri dulu? Atau elaun kerajaan Malaysia beri?

Tanpa Nama berkata...

1.oitt matt!!kalo setakat merc!alphard!porche!!buda -budak kontraktor kelas F pun dah belambaq yang pakai bhaii!!
2.tu kat perlis tu!!anak hashim Jassin Pas pun sibuk sana-sini pakai porche!!kerja pun entah apa-apa!!
3.kat malaysia ni kalau ko rajin berusaha!!bukan setakat tiga biji kereta ko boleh pakai!!tak payah dapat lesen AP percuma pun macam siazlina tu!!
4.lainla dengan ko!!gagal segalanya!!pakai proton pun kira oklah bhaiiii!!!

Tanpa Nama berkata...

Kesian kat dia...gersang ooo...nak tunggu lelaki masuk minang tak dak sapa yang berani...dah la tak cun,,,ketiak bau hangit,,,,

Tanpa Nama berkata...

anak dara ke tu..ke anak teruna....

Tanpa Nama berkata...

kalau memang betul dia kaya dan masih anak dara., gua tak kira pasal paras rupa sebab gua bukan lah 'hensom' pun. Tapi yang penting bagi gua dia kenalah masih dara sebab walaupun umur gua dah lebih 48 tahun, tapi nenek, mak sedara, pak sedara, mak, ayah, guru ngaji, guru sekolah, guru driving school (?) gua semuanya pesan kalau nak kawin mesti ngan anak dara., tak cun takpe janji anak dara dan kalau kaya tu kira bonus lah...

fareezpro2 berkata...

Mu x tahu ke?dia ni penjual kerepek pisang yg termasyur di dunia,kerepek pisang dia bnyak dieksport ke amerika,jepun,russia

DIDI KOTA BELUD berkata...

Heheheeeee...kalau dah kena bulldog ni.....aku tampal muker maria ozawa...jalan ni......hahaahahha....jangan lupa bawa jaket jeans....bukan apo...boleh buat lapik lantai.....hahahha...kampung kampung style....diatas kubur pun jalan ni....kalau kena lehing....hahahahaha...oooo azalina.....kana lehing aku pun sebut i lob u....hehehehhhe....jangan lupa cukur licin yer.......