Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 April 2013

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB





KOMENTAR TUKAR TIUB
ini maknanya ada gulungan elit politik
yang mahu najib berundur
musa hasan bekas ketua polis
mewakili jalur pemikiran ini


SD2 Bala cukup bukti untuk disiasat – Musa Hassan

KUALA LUMPUR 8 APRIL: Bekas Ketua Polis Negara,  Musa Hassan berkata, siasatan berhubung paksaan mengubah perakuan sumpah pertama (SD1) P Balasubramaniam boleh dibuka semula.

Ini kerana pengakuan peguam Americk Singh Sidhu yang diberitahu Cecil Abraham bahawa akuan bersumpah kedua (SD2) untuk bekas penyiasat persendirian itu dibuat atas arahan  Najib Razak.
“Saya rasa ini bukti baru. Sekiranya ada bukti baru bermakna siasatan boleh dibuka semula,” kata Musa pada sidang media di sebuah hotel di ibu negara, hari in

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... INILAH  TANDANYA...kah kah akh..
kah kah kah...TANDA NAJIB AKAN KENA TENDANG.... kah kah akh..
kah kah kah... INILAH HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB.... kah kah kah

SEBUAH BUKU
HISHAMUDDIN RAIS
--------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah.. kah..kah.. nti kt sg buloh kalau ada sapa2 nak simpan stok bole jpe mat mongol,,dia bole kasi roket,, kah..kahh,, humban kn mat mongol ke dalam... abu,,

baretta berkata...

Tak patut betul la diorang nie.... Biarlaaa...jangan la singkirkan najibun nie...nanti hilang modal la nak gelak guling2.... Selama ni najibun dan mak badak la penghibur, kalah maharaja lawak... diorang takder, tak meriah la TT..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah !

Tanpa Nama berkata...

ha'ah, kan?
kalau nanti najib dgn laki gemok dia dah takde, mesti ada rasa kekosongan yg mendalam dari segi hiburan lipurlara gelak jenaka 1malaysia kan kan??

DIDI KOTA BELUD berkata...

Padulik......biar dia master tiap tiap pagi sambil sebut no 1 dengan jari kelingking lentik.....yolah...itulah kesan jadi adik manis kalau hobi mengincu....hehehheehhe......habihlah ko jib......keluarlah kankung dari anu ko......kena kena lagi yang ada tatu lipan.....hahaahahha...kena lipan lah ko tiap malam......kirim salam sama cikgu jalbar singh( bukqn nama sebenar )...itu kapal besar turrrrr....hahahaahaha...boleh roket gincu kalao habis stok....hhehehehehe......amin.

nego co berkata...

Cakap byk plak musa tilam ni...dulu ko jugak yg x nk siasat masa ada kuasa. Poyo.... Ini tokoh poyo tahun depan untuk list tt. Tolong ambik tindakan atas kepoyoan beliau.