Isnin, 29 Julai 2013

LAWAK TERBAIK PETANG SENIN



YANG MANA SATU
DIN AYAM
KAH KAH KAH





KAH KAH KAH
bila hilang din beramboi (al-fatihah) muncul pulak din cap ayam! ini mungkin betul2 cap ayam, sebab majoriti org melayu tak kenal pun jenama ni? on SIAPA DIA DIN AYAM?
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 7/29/13


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BUKAN KAH KAH KAH...kah kah kah..

kah kah kah .. TAPI KOK KOK KOK.... kah kah kah



-----------

9 ulasan:

Awanama berkata...

din ayam anak menantu hadi awang
hijack kota damansara-proksikan sigemuk dan londehkan dr nasir.salah apa dr nasir?
wa tarak puas hati ini din ayam seksyen 4 kota.dah la x keje,makan pencen sebelum usia-nya.makan disuap adalah lagi hina dari makan suap.

Awanama berkata...

Kah kah kah...

Jenuh Pak TT bersilat menepis nampak...

Ayam pun ayam la...

Asal buleh jadi bahan tepis.

Awanama berkata...

ape yg cuba anda buktikan, anjing PKR

Awanama berkata...

Hidup Leonid Brezhnez

Hidup Kassim selamat...opps Kasim ahmad. Hidup..hidup

Awanama berkata...

Yang lawak bila tt pun sama je mcm yg bising pasal pil kuda tuh.. Kasi pecah puak je.. Sama sebijik aku tengok.. Kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Ape yg cuba anda buktikan anjing umno?

Awanama berkata...

yg bising tu bukan anjing umno daa tapi keldai pas! anjing umno tak menyalak kalau org pakatan 'bertekak' sesama sendiri....

ni keldai2 semua tengah sibuk bekap-membekap.tuan dia kena serang. nak kena saman.bercakap ikut sedap mulut. kalau org lain pasti dicop fitnah, tapi kalau tuan yg bercakap tak berdosa. tuan dia kalis dosa agaknya.

susah kalau nk 'bertekak' dengan org yg perasan holier than thou. habis semua dicop ahli neraka. tu, belum apa2 dah dituduh anjing..... ahli syurga la katakan. mata dia kasyaf. hebak mung!

Awanama berkata...

Ayam...ada macam ayam...ayam hutan ayam katek ayam kampung ayam piru ayam belanda ayam poland ayam api ayam pencen ayam ayam segar dan macam lagi ayam dok ada...kah kah kah... Habis la lu uncle sham...lu dah petik ketua ayam...kah kah kah..habis lu lepas ni kena pancung dengan anak ayam....orang pas marah dengan dr nasir sebab depa kata dia tak buat kerja...semua orang kota damansara tak suka dia...dia cuba guna bukan lambang yang dipersetujui...macam macam...semua cuba bawa naik bendera sendiri skarang ni...kah kah kah....sebenarnya semua ni pun sama pukimak macam umngang jugak....semua pun ada ada bau imperialis...mau cedok untuk diri sendiri...

Kalau dah ada bau imperialis...tak kira sahabat tak kira kawan....mesti kena rebel rebel dan rebel...ni semua nak habaq aku paling ada iman...kah kah kah...ayam ayam

Awanama berkata...

Fared Ayam jugak yang paling cool kah kah kah