Isnin, 29 Julai 2013

SOALAN SOALAN HAKIKI





KOMENTAR TUKAR TIUB
tentera rampas kuasa
tentera bajak revolusi
tentera mengganas
semua betul

tapi sesudah  pru13
kenapa diminta rakyat malasyia
redha terima penipuan?

kenapa rakyat malaysia
diminta redha menerima keputusan pru13?

rakyat mesir ke jalan raya
mengapa bila rakyat malaysia
nak ke jalan raya dikatakan ini bukan caranya?

kenapa tidak ada kenyataan
mengatakan kemenangan
united malays national organisation
adalah kemenganan untuk
sagelintar  penipu besar

semua ini adalah soalan hakiki


Demokrasi Mesir, kemenangan untuk segelintir penipu besar 
T

Selepasnya Ikhwan Muslimin dituduh terlibat dengan usaha membunuh Presiden hero yang gagah berani. Akhirnya ramai pemimpin dan pengikut yang ditangkap, dibicarakan di mahkamah lakonan dan ramai tokoh yang dihukum mati.

------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt....cmner nk jd mcm ko??aku tertarik dgn politik kt malaysia.....sbb....gerombolan terlampau bodoh...tp kita xdpat buat apa gak...klau mnyak petrol naik...xmau tamarod gak...xtau la....mngkin rakyat malaysia ni mmg bodoh.....cari pencetus ja....rebel!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Helo TT, lu punya hasutan untuk benci Ikhwan Muslimin tak jalan la. Lu punya minyak urat tak laku. Lu mau hasut tengok isu la bro. Dari orang suka sama lu, orang sudah naik meluat sama lu.

Gua benci UMNO, tapi kalu lu ajak gua tamarod gua tak mau join sebab lu sama UMNO sama-sama tak boleh dipercayai. Kalu bikin tamarod sampai UMNO lari lintang pukang, UMNO pun macam Mubarak dia ada askar, polis,rela & pegawai kerajaan yang telah dibtnkan. Ini orang semua bikin lagi hidup susah & bikin rampas kuasa. Askar masuk daun habis cerita, khalas.

Lu sama UMNO adalah sekular yang akan tikam belakang puak yang berugama. Senang cerita lu golongan munafiqoon. Munafiqoon tak boleh dipercayai.

Abdul Haq berkata...

Setuju!! Puak kafir & munafik selalu percaya jek setan yg memuji mereke adalah islam sebenar yg sederhana dan hukum Allah swt itu extreme dan melampau. Tgklah tt mmpersendakan hukum agama dgn kondom dan mempromosi zina. "Orang mukmin itu melihat dosa mereka seperti sebuah gunung yang akan jatuh menghempapnya, sementara orang munafik itu melihat dosa mereka seperti seekor lalat yang hinggap di mukanya, ditepis maka ia akan lari."- Abdullah ibn Mas’ud (r.a)

bayuN9 berkata...

Bro TT, jgn sampai tanpa disedari kita dipergunakan oleh CIA dsbnya.

Apa yg berlaku di Tunisia 1-2hari ni menunjukkan modus operandi sabotaj yg hampir sama utk menjatuhkan parti islamis yg telah dipilih melalui proses demokrasi yg sah!!

"Parti Islamis yg baru memerintah (yg baru 2 tahun terdiri di atas kerosakkan negara yg kronik kesan REGIM sebelumnya) tidak perform" itu salah satu alasan yg sangat sangat lemah (lame excuses), tidak objektif, mala fide.