Ahad, 15 September 2013

HUBAYA HUBAYA - BAHAYA EEE SEDANG MEREBAK




PAKAI SONGKOK
PAKAI BAJU MELAYU
PAKAI KAIN SAMPIN
TAK SAMESTINYA MELAYU
KULIT MELAYU TAK LEGAM 

 BUMIPUTERA MELAYU TULEN
MUSTAHIL LEGAM

BUMIPUERA DAN MELAYU TULEN - IBRAHIM ALI

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali pula gembira dengan pengumuman Perdana Menteri kerana sebahagian besar yang disebut Najib merupakan hasil cadangan yang dikemukakan Perkasa sebelum ini.
Katanya, Perkasa telah memperjuangkan agenda Bumiputera sebagai agenda nasional yang mengambil kira keperluan kaum majoriti.
"Jika yang majoriti tidak dapat menikmati 'kek' ekonomi yang adil, sudah tentu akan menjejaskan masa depan negara. Antara pengumuman yang saya sambut baik adalah mewujudkan kembali Unit Pembangunan Bumiputera (UPB) di semua kementerian yang dahulu telah dihapuskan kerana ini merupakan resolusi meja bulat Perkasa lima tahun lalu," katanya.
Dalam pada itu, Ibrahim turut mengingatkan Majlis Ekonomi Bumiputera (MEB) hanya mampu berperanan secara optimum dalam pembangunan ekonomi jika ahlinya mempunyai jati diri Melayu-Bumiputera yang tulen.
Katanya, Perdana Menteri diminta lebih teliti memilih individu yang berwibawa untuk berada dalam MEB tanpa menggunakan khidmat pakar asing.
“Malaysia tidak ketandusan anak Bumiputera yang ada kepakaran, kelayakan dan sifat jujur serta semangat jati diri untuk membincangkan hala tuju pembangunan ekonomi Bumiputera.
“Selaku badan bukan kerajaan, Perkasa sedia memainkan peranan jika diberi kepercayaan untuk berada dalam MEB. Jika Perdana Menteri boleh memberi kepercayaan kepada Hindraf, saya harap beliau juga boleh memberi kepercayaan kepada Perkasa,” katanya seperti disiar akhbar Berita Harian hari ini.

INI MELAYU
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MARI SOKONG  KENYATAAN DATUK IBRAHIM ALI.... kah kah kah..

kah kah kah..INI KENYATAAN TEPAT DAN BERISI... kah kah kah..

kah kah kah...BUMIPUTERA DAN MELAYU TULEN  DI DAHULUKAN... kah kah kah..

kah kah kah... WASPADA... EEE MENYAMAR SEBAGAI MELAYU... kah kah kah..

kah kah kah... EEE ZAMBRY... EEE AZEEEZ... EEE NINA... EEE CHANDRA... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH 

woit... BILA NAK HALAU BANGLA?... kah kah kah....

kah kah kah...MAT INDON APA CERITA?... kah kah kah...

kah kah kah...MAT NIGERIA TAK NAMPAK KE?.... kah kah kah

kah...EEE PALING BESAR IALAH ANAK LEEELAKI ISKEENDAR KUTTEEE... kah



MELAYU TULEN
MUSTAHIL LEGAM
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
-----------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mamak Shaik Hussieeeen ni pernah kata dalam satu video yang dia berkulit hitam sebab tinggal di tepi laut.. ini betul2 auta keling. orang terengganu, kelantan yang berumah tepi laut jadi nelayan turun temurun tak pulak hitam kulit mereka..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

benda ni dah mula sejak Dasar Ekonomi Baru diperkenalkan dulu..... cara sama cuma nama aje tukar.

Benda ni boleh berjaya. Syaratnya hapuskan rasuah dan hapuskan kroni. Kalau rasuah dan kroni masih macam sekarang, tak ke mana jadinya!

Tanpa Nama berkata...

benda ni dah mula sejak Dasar Ekonomi Baru diperkenalkan dulu..... cara sama cuma nama aje tukar.

Benda ni boleh berjaya. Syaratnya hapuskan rasuah dan hapuskan kroni. Kalau rasuah dan kroni masih macam sekarang, tak ke mana jadinya!

Tanpa Nama berkata...

woit puki tiang muka macam mangkuk pigi hishap konek mamak lagi baik.panggil sekali ahlul keluraga yang hidup atau yang dah mampus. pundekk punduk lah lu. Bapuk tua

Tanpa Nama berkata...

EEE..ni setaraf mat Nigerian je. Kaki kelentong! Cakap tak jatuh tapi kerja macam kepala Butohhhhh......kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

hahaha mmg eee yg punya kerja.

melayu eee ni mmg dominan dan mmg kuat menyemak kat penang.

tapi pelik aku, melayu tulen langsung tak kesah pasal mat-mat celup ni!! main ikut je cakap eee.

Tanpa Nama berkata...

Di Indonesia, Eee x berani tunjuk muka, Melayu Indonesia trus pancung.. 90% Sumatera didiami Melayu Indonesia, xdak sekor Eee pun mengaku Melayu di sana.. jangankan di Jawa..

Org Melayu Mesia saja yg bagi muka kat Eee ni bermaharajalela.. Malangnya Melayu lebih benci umat Melayu Indonesia sendri dr Eee yg mengaku Melayu.. padahal bahasa dan ugama Melayu, 100% sama dgn Indon..

Tanpa Nama berkata...

eeee...sembang bg org bimbang...jumpa ulaq ngan eee....katok anak lelaki kutty dulu...sebab anak lelaki kutty lah spesis eee bermaharaja lela d mesia ni...