Ahad, 15 September 2013

UNIVERSITI DONUT SERANG KEMBALI


         

      UNIVERSITI DONUT STRIKES BACK


tt, tuhari masa hang kahkahkah-kan universiti donat tu, mamat donat atau chip donat tu ada jawap balas pertahan usaha mulia depa, siap bagi nombor contact lagi kalau taksilap. apakata hang contact chip donat tu, mintak dia ulang usaha mulia depa tu, tapi tambah sebijik donat lagi dari jumlah terdahulu, kemudian derma dan agihkan pada hariraya rakyat tu.

 bukan takat chip donat dan penuntut2 universiti donat dapat buat amal mulia 2x, malah mereka juga akan masuk buku rekod 1malaysia 2x! hebat sungguh, takpernah lagi universiti lain buat macam tu beb! -average joe- klakka-la.blogspot on BANGGA DAN MEMBANGGAKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 9/11/13
KAH KAH KAH
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi masalah yang buat aku rasa berang dengan mentaliti universiti donut ni adalah bila aku menganjing atau pun buat kenyataan sinis dengan ilmu semiotik ni,dorang tak faham..

Last-last aku dah berang sangat sebab dorang selalu je tak faham apa mende isu yang aku cuba menganjing kan,aku direct je terus cakap "kau ni mentaliti universiti donut betul la"..

Tapi malangnya tu pun dorang tak faham lagi..Last-last selidik punya selidik,dorang tak ambik pot pun kisah ni..serius aku tak faham..

Habis tu dorang buat apa kat U sana sampai tak tahu isu semasa?, member-member aku budak UPSI,UITM,UUM,termasuk la Unisel pun tak ambik pot pun..Malah member aku dari UIA sendiri pun tak ambik pot tentang donut kat tempat belajar dia sendiri..

Celake betol..baik bagi aku je kuota untuk masuk U tu..Tapi aku rasa,ada hikmahnya juga tiap tahun pihak UPU asyik reject je permohonan aku tu..kalau tak,mungkin aku masuk U,aku pun jadi budak bawah katak tempurung macam dorang semua..

Cuma terkilan sebab tak dapat mengorat makwe universiti donut,ataupun universiti mamak Sahol mahupun universiti listen,listen,listen, je la..kahkah..

mengorat je la,kahwin tu tak bagus,nanti lahir baka kangkung pulak..kahkah!

Tanpa Nama berkata...

TT, kalau nak donut tak payah masuk UIA, tepi jalan pun banyak orang jual donut. Jadi, Universiti Donut hanya setaraf universiti tepi jalan. Sama seperti dapur jalanan TT.kah..kah..kah..Boleh makan free....kah..kah..kah..