Khamis, 7 Ogos 2014

LAGI SOKONGAN UNTUK KHALID






 20 7 0 27

Zam: Anwar percaya dia nabi dan Khalid dajal

 | August 7, 2014
Pendedahan yang dilakukan oleh Saifuddin pasti dilakukan dengan restu Anwar kerana mengikut pendapat parti, 'penderhakaan' Khalid mempertaruhkan masa depan Pakatan Rakyat.






PETALING JAYA:  Zainuddin Maidin mempersoalkan mengapa baru sekarang Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution mendedahkan penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa Menteri Besar Selangor.

Beliau juga mempersoalkan tindakan PKR serta Pakatan Rakyat (PR) yang sanggup membutakan mata dan membisu seribu bahasa selama ini sedangkan perkara itu telah lama berlaku.

KAH KAH KAH

woit
kalau eee zam
pun dah sokong khalid
ini sudah terook
ni macam sokong 
dari tong taik

KAH KAH KAH



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

EEE Zam ni mamak tong taik tak faham.Edward snownden sahabat TT sudah dedah,hari ini ada 4 agen cia yahudi kawan umnongok dah tiba Di KLIA untuk mengintip.Mereka dalam perjalanan ke Singapork untuk rancangan porak-porandakan Malaysia.Mana PUkida,mana Perkasam,mana mamak Madey?Melayu sedang dihina oleh Yahudi Apco.Mat monggol apa sudah jadi.Lu berambus la.Mana lu punya polis.Pak chu cheng ka?Melayu sedang dihina,tunggu apa lagi bertidaklah sebelum komunis macam TT gulingkan mat monggol.Kah..kah..kah...

Putra IJ80 berkata...

Klu marahkan nyamok x yah lh bakar kelambu

Klu pun nak sokong mana mana x yah lah smpi melibat kan Nabi yg maksum yg.sanggup x mau masuk syurga skg semata mata hendak menunggu memanggil manggil umat nya di tiang arash kiamat nanti.

Tolong lah ...ini hal dunia politik yg kotor langsung x der kene mengena dgn Junjugan kita...SDY(air mata)

Tanpa Nama berkata...

Mungkin yg kita sngka musuh tu sebenarnya kawan dan yg disangka kawan tu musuh. Mungkin musuh tu lebih rasional dan jujur berbanding kawan yg sewel dan gila

Tanpa Nama berkata...

LAWAN TETAP LAWAN!!!!
WALAU PUN DIA ANUGERAH TUHAN.

Tanpa Nama berkata...

habis tu TT..nazri aziz menteri UMNO sokong Lim guan eng (LGE) isu tukang masak penang adakah LGE barua UMNO? ibrahim ali sokong LGE isu tukang masak penang adakah LGE barua perkasam? KAH KAH KAH

Amuraria berkata...

mamak 'kutu'runan kutti pengkhianat 'erection' pun nak tunjuk pandai nak komen hal parti orang ! podaaah dey badua,ABU !

Tanpa Nama berkata...

Saya mengenali TGNA..beliau tidak bercakap kosong. Itulah prinsip PAS akan menegur kalau x betul x kira lawan @ kawan. PAS berpolitik bukan pak anggok.@ Yes..Yes..Yes.