Selasa, 23 Februari 2016

JAUH LAGI







YANG 

MENGHULUR

TERIMA KASEH

SASARAN

JAUH LAGI

RM75,160


KUTIPAN
Terbaek tuan tt.sentiasa lah update jumlah kutipan utk memudahkan org menderma..secara tak langsung kutipan ini menampakkan brp rmi sokongan rakyat kpd mat sabu.bykn penduduk Malaysia brp ramai.katalah sorg kasi singgit.. Kalau 500 ribu derma singgit bkn ke byk tu.blh buat dan pembangunan Unit Amanah..tapi sila gunakan dgn amanah,siarkan kemana perbelanjaan,apa yg diusahakan pasti rakyat makin menyokong...Mmg stkt ni Amanah yg terbaek berbanding parti lain,Pkr nmpk xberprinsip,dap dan pas x habis2 gado pasal hudud. Bosan woi... on LAPORAN SAHABAT MAT SABU
Anonymous
on 2/22/16
SEMOGA
Dah pergi separuh TT.. RM250.00..Semoga berjaya hendaknya mencapai RM200K tu.. Ada RM250 lagi.. tunggu gaji ya.. on SAHABAT MAT SABU
Anonymous
on 2/22/16

MEK
Mek dah derma. Tapi mek ada satu soale. Kalu duit lebih Abe Mat Sabu pulang balik pada penderma tak? Kah Kah Kah... on SAHABAT MAT SABU
mek
on 2/22/16

GILIRAN
Hallamak.. insyaAllah..hari ni giliran gua masukkan 250.00 ya TT. Target gua x banyak.. dlm 500.00 ja. Mmg gayat la sikit nak sumbang kaddaboom gitu. Apapun gua masukkan separuh dulu. Gaji pun 2-3 hari lagi dah nak dpt. Selamat berjuang Abg Mat Bronson. InsyaAllah.. kalo kene saman lagi, gua spare siap2 RM1000.00 pulak ya.. skrg mmg gua tengah sengkek botoi2. on TERIMA KASEH DARI SAHABAT MAT SABU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/22/16

TOK ARAB
Wow.br brp hari dah 70k...kalau mcmni rsnye nt mau dpt lebih pulak, kalau dibiarkan terus mau lebih drp derma 2.6 bilion tu nt marah pula penderma2 arab.kih on TERIMA KASEH DARI SAHABAT MAT SABU
Anonymous
on 2/21/16

MAY BANK

5642 5857 6644
-----------------

4 ulasan:

Unknown berkata...

Harap mat sabu pulang balek duit derma ni...kalau berlebih la... Kita ikut pihak sanan...duit lebihan pulangkan balik...amacam.....tentu pihak sanan setuju idea mek ......salute mek.....kah kah kah...mek buat aku ketawa besar LA mek...tq

panglimo potaseh berkata...

Balu tujulima libu .. mau calik lagi lualatus libu .. itu 6 millon dollars man sulah bagi ke belom.

Tanpa Nama berkata...

Tuan tt, aku dah derma sikit aritu,cadang gaji nt nk derma lagi...Walaupun derma aku kecik sbb gaji aku kecik tp harapan aku besar pada matsabu supaya merubah malaysia menjadi lebih baik..Keadaan skrg amat tenat ekonomi merudum, barang mahal kos kehidupan amat tinggi tp penguasa semakin zalim..aku rasa bkn aku sorang je berpandangan begini. Keseluruhan rakyat malaysia mgharapkan perubahan malaysia.cuma ada bbrp kerat je walaunta yg masih bebal mkn dedak. Hidup Mat Sabu...

Tanpa Nama berkata...

Bagi anak bini lu makan lg baik apahal nk bg si mat sabu mulut biawak nie...di check in dlm otel bawak amoi....baru hang tau