Selasa, 23 Februari 2016

SATU CADANGAN BAIK






FACE BOOK
23 hrs 
 
"Boleh saja mah"...
Abang lagi suka kalau mah yg gantikan Zeti...
Senang sikit nak buat kerja kita...
Huhuhuhu....

























KAH KAH KAH

JANGAN KETAWA

INI CADANGAN

YANG BAIK

KAH KAH KAH
---------------

8 ulasan:

usop ali berkata...

halusssss la...cadangan ini...mat macam x caya jer....

Tanpa Nama berkata...

Mantap !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah nanti ambik anak menantu jadi menteri penerangan & menteri belia & sukan

Tanpa Nama berkata...

Tapi kan....mah tak pandai kira, abang pun tahu kan mah bila beli...mah ambik je, mah tak tahu kira....OK ke bang

panglimo potaseh berkata...

Cantik la cadangan tu Mah .. bijak bucuk abang ni .. untuk jaga keselamayan bank tu, nanti abang mintak Pawang Zamihan supplykan jin .. tiga ribu ekor cukup Mah.

Tanpa Nama berkata...

Sokong

Sokong Rosmah jadi Gabenor Sperm Bank
Pasti ramai perminat BBW derma kan sperma kepada Rosmah

Tanpa Nama berkata...

dah kata Malaysia bapa dia punya rakyat boleh buat apa . kalau bising sangat lepaskan anjing2 jadi bodyguard .

Tanpa Nama berkata...

Macam Badak jatuh ke lumpur...
Macam Babi masuk kandang taik...
Macam nak terberak jumpa jamban....
Kah kah kah