.

Sabtu, 27 Februari 2016

MUHYIDDIN TETAP BERSUARA







 | February 27, 2016
Muhyiddin-Yassin,-umno
Ia berlaku ekoran niatnya yang mahu melihat kesempurnaan perjalanan parti dan mahu mengembalikan kepimpinan UMNO ke landasan yang betul... More ››


BETUL KE NI?

ATAU NAK GI

CUTI LAGI

ATAU NAK GI

UMRAH LAGI

KAH KAH KAH

--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kasi tukar kidney kat California sana.. baru dia ada akai..

Apa kabar Gani 4tahil? Ok ke jadi pengerusi CM Sarawak?

Tanpa Nama berkata...

Dia ni tak de telor. Tak mcm Anwar. Berani hadir meeting MT yg dikuasai Mahathir utk pertahankan diri. Buat apa nak bersuara luar MT. Kalau dia berani, patut bersuara dlm MT. Bagitahu MT, SPRM. BN, Gani Patail dh brief dia, dn Najib memang rasuah. MT nak gantung aku atau Najib yg sah kaki rasuah.

Muhyideen bolih rebus telor nya diPagoh..lagi baik.

panglimo potaseh berkata...

Itulah dia Malikul Sembab, nama yang diambil dari raut wajahnya yang bak bulan komeng. Si Sembab ini sentiasa bekerja .. buruk-buruk pon hilangkan diri keluar negara. Semasa berkuasa, macam-macam kerja dia buat .. janji kerja tu boleh mengisi tombolok. Sekarang ni kuasa dah tak de, sebab jawatan nya telah dilondehkan. Walau pun tanpa kuasa, Malikul tetap bekerja .. sekarang ini jadi kuli untuk baiki landasan untuk UMNO. Pesan aku pada Malikul, baiklah berehat dan jaga cucu. UMNO tak perlu landasan .. yang di perlukan adalah lobang tujuh kaki dalam.

Tanpa Nama berkata...

Ptg nie najib dtg ke Sibu.... Org Swk undi BN bkn kr najib kerana Tok Denan....Tok Denan mmg x suka UMNO tapi UMNO bawak duit....OK je le kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Pokok dah jadi TUNGGUL nak buat apa

Tunggu ANAI ANAI saja

Orang JOHOR pulak buat TUNGGUL

Melayu Melayu