.

Sabtu, 27 Februari 2016

PERANG TERBUKA








PERANG DAH

LAMA HANYA

BELUM DIUMUM

Peperangan kini bermula, kata pemberontak UMNO


KUALA LUMPUR: Pemberontak UMNO kini mengisytiharkan perang keatas parti itu dan juga Presiden UMNO, Najib selepas menggantung Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Presiden UMNO.
Bekas Naib Ketua Bahagian Batu Kawan,  Khairuddin Abu Hassan berkata, Majlis Tertinggi (MT) UMNO telah mengabaikan pandangan akar umbi sehingga tergamak menggantung Muhyiddin yang bersuara demi kepentingan rakyat dan negara.
“Saya setuju dengan penggantungan ini, dan dia (Muhyiddin) tidak lagi mempunyai alasan untuk terus berdiam diri. Dia boleh buat apa sahaja sekarang ini.
“Peperangan kini telah bermula. Jika ini yang mereka (UMNO) mahukan, ia perkara yang baik memandangkan kami kini bebas untuk berkata apa-apa sahaja.

WOIT

di syria ada

gencatan senjata

dikl perang besar

baru nak mula

KAH KAH KAH
-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bebudak BAHALOL ber rebut kuasa nak tipu Rakyat

Melayu Melayu BODOH

Pilih KETUA pon Bahalol Bahalol

Melayu saja

panglimo potaseh berkata...

Teruskan peperangan .. keluarkan semua senjata, lastik, pestol, parang, santau angin .. gwa syok tengok orang UMNO perang, yang ini suruh yang itu kedepan, akhir nya tak sorang pon kedepan, semuanya jaga tombolok sendiri .. pukimak lu UMNO perang la betul-betul, biar yang kalah jadi abu yang menang jadi arang .. semuanya jadi heeetam macam eeeee.

panglimo potaseh berkata...

Teruskan peperangan .. keluarkan semua senjata, lastik, pestol, parang, santau angin .. gwa syok tengok orang UMNO perang, yang ini suruh yang itu kedepan, akhir nya tak sorang pon kedepan, semuanya jaga tombolok sendiri .. pukimak lu UMNO perang la betul-betul, biar yang kalah jadi abu yang menang jadi arang .. semuanya jadi heeetam macam eeeee.

Tanpa Nama berkata...

Saya dah cakap.. Muhyiddin ni akan reput begitu saja. Dlm UMNO xder wujud pemimpin yg berani seusia muda spt Anwar yg berjiwa melawan.

Malah di Malaysia ni, baru ada 2 sosok melawan baru muncul dlm sejarah moden slps sejarah tahyul wal badigol menghantui minda rakyat sesebelum ini dgn cerita kelabu asap Hang Tuah, Mat Kilau, Tok Janggut yg x tahu hujung pangkal..dan dipaksa terima.

Mat Sabu adalah keduanya. Lain2 hampas belaka.. kahkahkah..

Mukhriz? ShapeiApdal?? Baru meninggal dunia ka?? Masa jd menteri, dah kebas kow2. Skrg dpt makan pencen pun.. jadi la buat rezeki anak beranak sambil mereput..

Tanpa Nama berkata...

Perang

Perang baling selipar jamban...kakakaka
Ni bukan StarWars, pakai laser
Rebels lawan Empayar..kakaka

UNCLE RAMLI berkata...

UMNO ada 191 Ketua Bahagian yg menjamin kedudukan Presidennya, jadi mesti ada pemberontakan dari sekureng2nya 50 %, baru boleh kita rasa lega sikit untuk melihat prospek Najib ditumbangkan. Lah ni hampir semua tempolok Ketua Bahagian dah disumbat dengan 'cash'. Mereka dah pekak seperti Najib daripada seruan2 dari pihak2 pembangkang mahupun dari luar negara akan perlunya semua mereka yg diselar tu mengundur.