Isnin, 29 Februari 2016

PAKAI DUIT 1MDB





MENGIKUIT

FAKTA DUIT

DUIT 1MDB 

DUIT KELEPET

JADI APA HUKUM

PERGI AJI GUNA

DUIT 1MDB?

150 imam, pengerusi JKKK Sarawak dipilih sertai program haji 1MDB

Sebanyak 150 imam dan pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) dari Sarawak akan dipilih bagi menyertai Program Khas Haji Yayasan 1Malaysia Berhad (1MDB) tahun ini, kata Najib.
Mengumumkan perkara itu semasa melawat Masjid Jamek Saratok hari ini, perdana menteri berkata mereka yang dipilih itu nanti terdiri daripada 75 imam dan 75 pengerusi JKKK.
- See more at: http://www.site2unblock.com/service/page.php?u=TM9vLmN0lPFEEVU3V%2FkXeAinGRXuHiUXZ%2BYJracoBjk6XnIb1Rt4aQRd1PZ%2BcWfSirMTz6nIPzL9tuY553QoetAvUVU4R7AvTaGxNJERYBWECowQDauPG5%2BnsudarIrqxvlu5kgFkq3vU19V0BObyT6nqlwlfQ%3D%3D&b=5#sthash.IzCdenNv.dpuf


KAH KAH KAH

saje tanya

para mufti

para imam

jangan marah

nanti tercabut

janggut saudi

KAH KAH KAH

TAK DA FAKWA FAKWI KE?

-------------

6 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Islam tu mudah, Islam tu endah .. kalau dosa 1MDB tu ada 23 gunung dan pahala pi Aji boleh dapat 24 gunong .. ada balen 1 gunung pahala lagi.

Alahai tt dengan 1 gunung pahala tu, layak dapat 1 bidadari pong jadilah .. lagi pong 70 ke, satu ke, menda yang nak dimainkan sama je .. ingat, tak de satu pong perengpuang didunia ni boleh lawang bidadari surga tau.

Tanpa Nama berkata...

Nak dakwa dakwi kebende? Sampai hari ni tok mupti masih menghitong2 jari nak kira duit bilion2 tu banyak mana. Kalau tak habis2 kira, atau tak reti nak letak titik dan komanya, macam mana nak mengabsahkan nilai duwit tu? Tak keluar le patewa . Sampai qiaaaaamat tak ada patewa punye...

Tanpa Nama berkata...

Di luar negara, skandal 1MDB telah dikenali sebagai penipuan kewangan terbesar di dunia. Dalam negara, 1MDB masih terhegeh-hegeh nak tutup kejahatan dengan menggunakan agama.

Nazrio berkata...

Syurgha umnQ tiada LawaK berdiri..
Swargha umnQ tiada komek zunar
Syuwargha umnQ sunyi...on
Syurga perLu di tafsir semuLa...

Tanpa Nama berkata...

Kalau x tahu Xpe. Tapi kalau tahu tapi buat juga, maka tanggunglah bala.

Tanpa Nama berkata...

jgn kata mufti wilayah, dr asri pun belum tentu keluarkan fatwa..