Isnin, 29 Februari 2016

SATU LAGI CUKONG BERSUARA







SATU LAGI 

PANDANGAN

CUKONG

KRISIS YANG 

AMAT BESAR 

DALAM NEGARA

CUKONG ANGGAP

PEKARA  KECIL




Isu Muhyiddin hanya perkara kecil


KUALA TERENGGANU – Kontroversi penggantungan Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Presiden Umno dianggap tidak lebih sebagai isu disiplin yang melanda parti Umno.

Pengerusi MCA Terengganu,  Toh Chin Yaw berkata, tindakan disiplin adalah perkara biasa berlaku dalam mana-mana parti dan beliau percaya, pucuk pimpinan parti itu sudah mengambil kira pandangan ramai di samping mahu mengelak masalah besar dalam Umno sekiranya tindakan segera tidak diambil.

Beliau berkata, isu penggantungan Muhyiddin itu tidak memberi kesan besar kepada BN dan tidak menjejaskan sokongan rakyat kepada parti komponen BN lain termasuk MCA.

“Saya percaya Umno sudah bincang lama perkara ini dan sudah ambil langkah-langkah yang perlu diambil dan keputusannya Muhyiddin digantung jawatan. Ini perkara kecil. Tiada isu sebenarnya.


woit

bani melayu

tak kan tak sedar

cukong sedang

buat kenduri

ketuanan melayu

apa dah jadi?

KAH KAH KAH




----------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ini cukong yang tak dapat projek masa era Malikul dulu. Ini cukong sedang luruskan tangannya untuk mengepal dan menimang telor atau bodek Zahid .. Zahid sedang kegelian hanya tunggu nak dipicitkan kontolnya sahaja. Tapi cukong ni pintar, dia tak akan membenarkan Zahid terpancut awal. Kalau dah terpancut apa yang dia akan dapat .. tak caya tanya Malikul.

Tanpa Nama berkata...

Bodoh betul bani melayu sepet ni joli duit tabung2 melayu....tabung haji plak tu!