.

Khamis, 17 Mac 2016

AWAS DOLAR AKAN RUNTUH






AWAS

DOLAR AKAN

RUNTUH


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau USD jatuh jadi Rengget

Rengget jadi apa ????

Pariah

Ruppee

Daun Nangka ke ????

Kain kapan laku lah.....

nazrio dond dolla berkata...

Timur cuba orchestra~kan baLik aLam ini dengan Cara Timur kerana barat teLah gagaL...
Semua maLaikat ketawa meLihat manusia...
Ada juga jin iblis senyum sinis kepada tuhan..
LaLu bertanya kenapa di cipta kan manusia yang bunuh membunuh merosak kan alam Dan keLuar masuk umnQ serta in~out PAS....in~out hudud....Orchestra kan
Penghayatan syariat
Wahai musicians..!!!
Pemuzik dan
Semua ahLi2 seni
PetiK Lah,
ketok Lah,
picit Lah,
TiupLah,
Goyang~goyang Lah
semua aLat2 musik mu
Harmoni kan aLam
Yang sedang
Kacau biLau dan gaLau
Serta meruntuh kan ini..
Orchestra~kan semua nya
Biar angin, Awan, hujan cahaya
Dan semua nya menangis ..
Yaaa...menangis...!!!
Mendengar Dan meLihat mu
Biar semua makhLuk
Menangis meLihat Dan
Mendengar ~mu...
On...~ penghayatan syariat

Tanpa Nama berkata...

apa nak takut bro..dolar yg jatuh bukan ringgit malaysia.dengan lembaga hitam mengetuai bank negara, tak mustahil ringgit malaysia akan diupkan menjadi dolar malaysia mcm dulu2..kalo syarikat2 luar tutup bisnes kat msia, ini adalah petanda baik.maknanya ketuanan melayu bole mengantikan syarikat2 kapitalis yg tutup kedai tu.baru la malaysia bole dihududkan dan dimelayukan macam arab saudi mengsaudikan rakyat2 negara lain....islam dan melayu tak bole dipisahkan walupun melayu dulu adalah hindu..taming sari adalah keris ciptaan pendekar hindu.walaupun taming sari dihadiahkan kpd hang tuah, tapi org yg mencipta bole buat lagi dan lagi dan lagi keris seperti taming sari tu..sb mereka pencipta dan pendekar kita cuma memakai.malangnya muhammad takda plak senjata yang ada magic2 ni.untung la tanah nusantara ni..