.

Sabtu, 12 Mac 2016

BERITA BERGAMBAR







BERiTA 

CARI GALI

TUN DR MAHATHIR
TELAH DIBUANG 
SEBAGAI 
PENASEHAT PETRONAS
 DENGAN SERTA MERTA
RAKYAT RUSILA TELAH
MENCADANGKAN 
HADI AWANG SEBAGAI GANTI
GAMBAR DIBAWAH INI
ADALAH BAHAN BUKTI
TENTANG KEBOLEHAN HADI
DIMANA HADI SEDANG
BERTUNGKUS LUMUS
MENEBAR JALA
UNTUK MENCARI TELAGA MINYAK
DALAM LAUT TERANGGANU

NOTA
lantik hadi 
sebagai penasehat petronas




-------------

8 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Cuba peratikan gambar Tuang Guru tu bebetul.. lembaga itam kat belakang dia tu sapa??.. jin ke??. Phooh .. brutal betul Tuang Guru ni,bawak jin pi menjala.

Jika Si Sotong ni jadi Panausehat Petronas .. bantuan 3,541 ekor jin akan digunakan untuk cari telaga minyak yang baru .. hemdulilah, kos akan dapat dikurangkan dengan banyaknya .. sebab tak perlu guna jurutera .. jin tak ambil upah .. tapi tuan pada jin mungkin kita boleh janjikan 70 bidadari untuk di entot lepas dia kiok nanti. Phooh.

Tanpa Nama berkata...

Aku tak setuju hadi ketuai petronas. Hadi lebih sesuai terajui tabung haji sebab lebih dekat dgn Allah. Lagipun dia selalu online dgn yg maha esa. Mungkin boleh negotiate utk kuota tambahan jemaah haji serta dapat package haji yg lebih murah.

Petronas sesuai dgn harun din sebab proses carigali minyak berlaku di laut. Di laut byk hantu dan jin jadi utk mudahkan proses carigali biar harun din arahkan jin untuk cari tempat tempat minyak, kos mencari telaga minyak boleh jimat.

Boley Jalan berkata...

Haji Hadee presideng dia tak mau jawatang tu. Apa kata kalau menantu dia ding ayam yg jadi punasehat petolonas........baru kaw....pakar ekonomi islang tu. Logo petolonas pung tukar boh cap ayam.

usop ali berkata...

sesuai tu...tt...nama pun punahsehat...kah kah kah .....mat setuju.sangat...macam punahsehat...agama...yang dari utara tu.....hahahaha selamat nanti harta petronas....ularmak katakan...tt setuju ker...

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahslol lagi

Jadi NELAYAN GAGAL

Nak jadi ORANG pulak

Hancur negara

Tanpa Nama berkata...

Kalau hadi jadi penasihat ..kena tukar nama Petropas... .Apai salui

Nostalgia abkk berkata...

Dia memang dah kata nak jadi penasihat...

Tanpa Nama berkata...

I sokong hadi awe jd penasihat petronas. Sure harga minyak turong lagi. Hadi pemimpin yg Allah pilih. Mcm najibtuya jugok. Kahkah