.

Sabtu, 12 Mac 2016

JAHANAM KITA SEMUA






FACE BOOK



Jahanam laaa...klu dulu gabenor dipilih diluar dr pengaruh politik...laaa nie anjing2 politik menjadi pilihan..klu di kementerian kewangan pun jadi kaldai apatah lagi duduk dlm bank negara...mampuus kau msia itu yg korang nak kan???padan muka !!


---------------

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kita lihat sapa yg papakedana..... Sapa yg jd bilion bilion ier...

Tanpa Nama berkata...

Mamak ke Keling yg jdi Gabenor BNM ni ?

Solthan Sarawak berkata...

Haha...x lalu nengok duit msia nanti ada signature "siregar"...merudum lagi la nilai ringget...bunyi pon dah mcm "serigala"...ada iras2 "bangla"...mampuih...

Tanpa Nama berkata...

Jk betul ape yg wsj imfo....jk irwan sarigar jd ganti zeti di bank negara.... Sah ape yg di lapor wsj benar...tiada yg tk benar semuanya benar belaka.

Tanpa Nama berkata...

Melayu SAH BODOH

Tanah sendiri bagi bangsa lain urus

CINA yang BIJAK tak pulak di cari

Ini MAMAK NASI KANDAR nak bagi melayu kerja

Bahalol

Bila OTAK BEWAK DI AGONG maka hancur lah sesuatu bangsa itu


Kepala Otak saja

Ini semua bahana RASUAH

Malas hidup makan rasuah hingga negara di gadai

Dulu HONGKONG

Sekarang KANGKONG

Moptea dan Ulam Mamak pun jadi BAHALOL


Takut GAJI dari takut TUHAN


Melayu semua tu pun

BODOH LAH !!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Anwar is the DIVERSION
Najib the real TROJAN

Jahanam Malaysia......andai rakyat tidak bangun!

Nostalgia abkk berkata...

Taukeh dah suka bangsa ni mudah untuk buat kerja dan bila tanya semua OK Boss...lalang


Tanpa Nama berkata...

Lagi sorang KELING diletakkan ke jawatan tinggi. Di tabung haji pun KELING. Memang hancus la malaysia.
Serigala di suruh jaga ayam. Habis laa kita. Dia ni KELING Kerala jugak ke???

Tanpa Nama berkata...

Nokharom...punggah dah, pakat dok pacak geng parpu jadi tekong.
Pelaq sungguh perangai tuan hamba. Sepelaq pelaq hat lepaih, pekat lagi hang punya pelaq.
Ludah kat muka pun tak cukup puak ni. Mau kumpoi semua hat dok ada, pakat pakat boh penendang soghang skali Kat kepala...agak dah koma mau kencin kat muka..pelaq buih punya nokharom.

**Ankel Sham, hang sengap sat. Hat kat ataih ni takdak kena mengena dengan hang. Hat ataih tu aku buat ikhlaih kat geng nokharom.

Tanpa Nama berkata...

Tapi Ankel Sham, lupa nak habaq.. Tadi aku jumpa member, dia bukak satu cerita 'lawak' katanya kat aku. Dia habaq bini dia apply dari baitulmal kl untuk yuran pengajian. Permohonan beliau juga telah diluluskan dengan jayanya. Tapi...Ni part lawak dia...walaupun pinjaman dah diluluskan, bini member aku ni terima telepon dari u dia mengaji...habaq yuran belum dejelaskan. Macam bewak jugak member aku gelabah...mana nak cekau. Jadi amik jalan selesai, telepon laa baitulmal...Ni paling 'lawak'..maaf ye encik, walaupun permohonan encik telah diluluskan namun pihak kami sekarang tidak mempunyai dana untuk diagihkan...luit talak oo...olang kata lawak kalau bulan 3 baitulmal sulah talak luit...
Soalan aku buat hang Ankel Sham...Ni kes lawak ka seram? Ke nyilu senak punya pasai?

Tanpa Nama berkata...

Mcm Empayar Melaka jugak.. yg melingkupnya.. golongan eee ni la..

Apakah kemunculan seekor demi seekor eee ni.. tanda Malaysia dah nak lingkup???

Tanpa Nama berkata...

Setahu ako. Bila serigar ni kaum batak di borneo. Irwan ni munkin kacuk antara india dgn batak borneo. Hoi bahaya lagu ni. Umngok dan pas dok ratib ketuanan melayu. Tp najib dah tsk percaya melayu. Ali hamsa mamak. Irwan mamak. Kahkah

fissal berkata...


jahanam msia..

mamak bendahara

menakutkan ....

Malang sgguh naseb melayu ...d jahanam bangsa sendiri.

dajai sungguh umno..

Tanpa Nama berkata...

bukan sahaja jahanam..maka terbangsat lah semua rakyat jika si bangang dan tolol ni dilantik untuk mengurus wang negara.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama Tanpa Nama 13 Mac 2016 7:52 PG...sejak bila kaum batak ada di borneo?

Tanpa Nama berkata...

Melayu semua bodoh.... Najis rasa dia seorang jee pandai.... Tp dia bugis bukanya melayu...sbb tuu dia lantik mamak.... Keling jd ketua bank negara.... Byk bilion lg la dia akan cekau..

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...mana melayu...dah Melayu-layu ker

Tanpa Nama berkata...

Vanakkam!!

Mampuih Kita

Kah Kah Kah

*
**

Tanpa Nama berkata...

Oppps lupo. Boss tabung hajeee pon keling jugok. Abd azeeez abd raheeem namanye. Habihh la kita melayu. Najib bugis. Zahid jawo. Hisham turki. Huhuhu