.

Sabtu, 12 Mac 2016

HARI HARI AKHIR KETUANAN MELAYU






PARTI 

KETUANAN

MELAYU WAJIB

KENAL & FAHAM

SiAPA CiNA CiNA


Cina mana penyangak - Sanusi

Sanusi Junid berkata, veteran DAP Lim Kit Siang itu tidak pernah membuatkan Malaysia menanggung hutang besar, dipercayai merujuk kepada skandal hutang RM42 bilion 1Malaysia Development Berhad (1MDB), syarikat yang diilhamkan Najib.
"Hebat sangatkah Lim Kit Siang itu? Saya tak pernah nampak Lim Kit Siang itu hebat. Saya pun hairan macam mana satu parti Melayu takut kat seorang manusia Cina.
"Dan manusia Cina ini yang menjadi pembangkang dah berpuluh tahun tak pernah boleh duduk dalam kerajaan.
"Dia tak pernah bagi susah kita. Tak pernah dia suruh cadang supaya kenakan GST (cukai barangan dan perkhidmatan).
"Tak pernah dia cadangkan dalam Parlimen supaya berhutang tak payah bayar. Tak pernah dia suruh dalam Parlimen buat yang bukan-bukan," katanya.
Beliau kemudiannya menyindir layanan yang diberikan kepada ahli perniagaan Low Taek Jho, lebih dikenali sebagai Jho Low walaupun hakikatnya terpalit dengan pelbagai skandal.
"Tapi, Cina yang patut kita meluat, ini, Cina macam Jho Low tu dan penyangak-penyangak dan kawan-kawan dia yang lain. Itu yang kita patut benci (tapi) yang itu pulak jadi macam orang baik.
"Kalau dia kena datang ke Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC), hak dia bercakap itu kena rahsia. Tak boleh beritahu kat orang, takut nampak buruk dia," katanya. – 11 Mac, 2016.
- See more at: http://www.unblockaccess.com/service/page.php?u=C85mb6b2epBSqz0MiWy%2FlQ2RRcjGrzEXH327okw1iBrvkYZ7dp4uX0lfTytIzKedJOIoGTzRfrhAUK7%2FsJRkMc2L3fRKT5bqEhBbJunRevEXi8nutzwxqfhVpxRZHjhModv1%2BCmgfpQG7MoRvME%3D&b=5#sthash.MfaHHo0i.dpuf

KAH KAH KAH

woit
pelik tetapi benar
parti ketuanan melayu
kena tipu oleh cina
terang terang kena tipu
kah kah kah

KOK PUDRAK



--------------

3 ulasan:

nazrio dond dolla berkata...

Tun Madey Dan British..

Disebabkan akhir2 ini
Banyak budaK umnQ
Konon..
Anti tun madey...
Anti koLoniaL..
Saya pun bukak buku sejarah
Saya mendapati.... sahh.!!!
Tun Madey
Bukan KeLing pariya ...
Saya juga mendapati
umnQ lahir Dari
puki britisH
SeLain ITU saya temui
Banyak foto budaK2 umnQ
Cium Dan gonyOh Hidung
pada tangan madey
Kesiyan madey
Busuk tangan dia
Kerana perbuatan
BudaK umnQ

Justeru ituuuu...!!!
ToLong Laa..
cerita Lah sikit
bau tangan madey
yg awak orang cium hari tuuu...
bau apa itu punya Kari...
Baba's Ker mappLeys
Kakaka..!!!

usop ali berkata...

dulu kini selama nya ditipu....dap gak jadi mangsa mereka....ini melayu banyak bangang ooo tt...selalu menakutkan golongan bawahan...pun yang bawah tu melopong jer...kira kira pun dah x pandai..belajar la la wahai melayu ...ini asyik tengok cerekarama jer..mana x bebal...kalau x mahu berubah kau jawab la sendiri...g haji pun x lepas.....asyik nak tunggu derma jer...bila nak maju bro...

Tanpa Nama berkata...

Mat Bahalol BODOH

Juta Juta rakyat merana

Lagi BODOH

Melayu Melayu saja