.

Rabu, 20 April 2016

AKHBAR BARAT TIPU





SETUJU BETUL

SOKONG

WSJ TIPU

Laporan WSJ ke atas Najib satu pembohongan

KUALA LUMPUR - Dakwaan The Wall Street Journal yang melaporkan bahawa Najib menerima dana daripada 1Malaysia Development Bhd (1MDB) adalah palsu.

Setiausaha Akhbar Perdana Menteri,  Tengku Sharifuddin Tengku Ahmad berkata Najib secara konsisten menyatakan dana itu adalah sumbangan daripada keluarga diraja Arab Saudi.

"Selepas siasatan menyeluruh, ini telah disahkan oleh pelbagai pihak berkuasa. Terbaru, Menteri Luar Arab Saudi mengesahkan ia adalah sumbangan tanpa mengharapkan apa-apa balasan, dan negara itu sudah menganggap isu berkenaan selesai.

"Ini adalah pembohongan yang gagal digunakan bekas Perdana Menteri Mahathir Mohamad untuk menggugat kerajaan yang dipilih secara demokrasi," katanya dalam kenyataan.

Tengku Sharifuddin berkata Mahathir mahu menyelamatkan karier politik anaknya,  Mukhriz Mahathir, mengatasi kepentingan nasional. - Tiewnama


KAH KAH KAH

woit

akhbar WSJ

kaki putar

cemburu pd kita

kita ada LRT

kita ada proton

kita ada KLCC

kita ada KLIA

ini akhbar yahudi

ada agenda gelap

anti  pemimpin

islam melayu

kah kah kah

WSJ cemburu

ada trafik jem

kita ada hutang

hutang banyak

kah kah kah

UTANG HUTANG



-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu SUDAH bodoh ke ????

TAIK di kata kan PIE

Semua pasal DUIT mat dah bahalol

TAKUT mat dah bahalol dari TUHAN

Bagus lah

AZAB KUBOR minta bayar guna DUIT mat dah bahalol


Masha ALLAH

panglimo potaseh berkata...

WSJ .. koran kapir laknat tipu kita, fitnah kita, aibkan kita .. pantang Ketuanan Melayu Islam di pantat sebegitu rupa .. maruah kita perlu ditebus .. ingat mati untuk menebus maruah tu syaheeed hokooomnya.

Jadi pemimpin Ketuanan Melayu takkan biarkan WSJ begitu saja .. kita perlu serang balik WSJ dengan penuh kesyumulan .. atau buruk-buruk pon SAMAN mereka .. saman boleh dapat banyak pitih dan boleh masuk syurge, entot-entot gitu .. amacam ada berani ke.

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkahkah. Komen2 panglimo potaseh mmg gampang, kalo ado komen panglimo potaseh ni mmg aku suka baca,gelak2 senak perut aku baca. Kahkahkahkah. Walaupun lawak tp penuh isi fakta sindiran pedas ulasan2 panglimo potaseh, x lah mcm panglimo isle sorg tu nk berdebat pun takut. Entot2 xtakut plak.berani kerana benar tgk mcm tt berani kerana benar,kalau kena tangkap fbi Miami pun beliau xtau. Fbi Miami cun2 sexy2 belako nt tt buleh dpt entot pree dlm lokap.kahkahkahkah