.

Jumaat, 29 April 2016

HAL BUMI KITA






HAL BUMI
hal bumi memang sudah dijangka..tak caya tanya ulama2 tanya ustaz ustazah..sudah diberitahu dlm quran..tp untuk mejaga bumi, quran tak cite..walaupun quran tu lengkap tapi tiada bab mjaga alam..blum dgr lagi ulama2 bckp mngenai alam musnah sb pembangunan yg dilakukan termasuk org islam sendri.

lihat saudi, warisan lama dimusnahkan dan dimodenkan , apabila berlaku bencana dikatanya ujian tuhan.ramai ulama ostaz2 kata dunia kepanasan sb hadi kerap bertukar mjadi sotong..ops silap..sb byk maksiat.byk anak luar perkahwian dan tak pakai sarkot

..ada betul gak kata2 sang ustaz tu sb maksiat yg besar itu adalah maksiat didlm hati dan tersembunyi..contohnya, berjubah berserban tp diam2 tgk german porno.berjubah berserban abis hutan dipadang pasirkan.ataupun ckp flip flop..ataupun kerap bertukar warna ikut angka di kepala agung..kalo angka besar maka penyamaran makin bagus..snowden pun tak bole detect.. on SENGAJA BUAT DUNNO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/28/16


BACA DISINI:

https://www.malaysiakini.com/columns/339361


----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa kebende nih

Hal Bumi ini tak perlu tengok jauh

Semua salah Rakyat jugak

Bahalol

Yang PILIH LAHANAT tu siapa

Dah Ketua Kabilah pilih DOLAR TUHAN

Maka kena lah balasan TUHAN ORIGINAL

Tidak aku jadi kan JIN dan MANUSIA melain kan tuk SEMBAH AKU

Itu kata TUHAN ORIGINAL

Yang bahalol pilih KELDAI jadi ketua kabilah apa hal

Nih ULAR KLUAR TANAH serang Rakyat

Cukup TANDA kebesaran TUHAN ORIGINAL tapi manusia lupa

Bilyon Bilyon Bilyon

Aku ambik se bungkus , Kau ambik se bungkus

KAIN KAPAN tak naik harga pulak

Ambo pening doh

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ustat modern dan ulat mak modern onLy love biLyun biLyun biLyun biLyun biLyun biLyun biLyun onLy.. Don't know Love and how to Love Kah kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH KAH KAH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH kaH KAH KAH KAH KAH KAH kaH kaH kaH kaH it's kaH kaH kaH kaH KAH KAH kaH kaH KAH KAH kaH kaH KAH KAH kaH onLy biLyun biLyun and biLyun onLy...