.

Isnin, 2 Mei 2016

BERWASPADA - JAGA JAGA






INGATAN

TELAH

DIBERIKAN

APA MASIH

DEGIL


May 2, 2016
perlis
Ia disebabkan cuaca panas dan kering akibat El Nino serta kadar penggunaan air yang bertambah setiap hari semasa cuti... More ››


May 2, 2016
elnino-malaysia
Ia susulan peningkatan suhu dunia yang semakin drastik, antaranya berpunca daripada peningkatan pelepasan gas karbon dioksida ke udara. More ››



-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi TT.. ostad2 diam menikus ja.. takder jual ka pekej kit boleh topup solat minta hujan turun seadanya selama seminggu ka sebulan ka..atau sampai penuh empangan ka..

US pun nak sewa, California kering kontang dah 5 tahun dah nuu. Dapat jual kit topup halau dajjal ni, lumayan sih..

Tanpa Nama berkata...

EL NINO nih sama macam AL PORNO ke ????

Bukan bebudak dari BANI UNTA ke ????

Sudah masok musim hujan dah kan

Uang tak de hujan tu banyak dosa lah kot

Kalau sibuk tengok TV GERMAN bila pulak nak TAHAJJUD kan

Pak Moin dan Mek Bedah pun dah tak cari getah harga lapan posen se kilo

Sinuk lah tu