.

Isnin, 2 Mei 2016

LU PERCAYA TAK?






LU TAK

CAYA KA?


30 April 2016
KUALA LUMPUR - Najib hari ini mengulangi pendirian bahawa kerajaan tidak mempunyai sebarang rancangan untuk menaikkan kadar Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST).


LU TAK CAYA


LU PUNTAK

LU MUKRAK

LU GUPRAK

LU ANAK DARA

YANG MASIH

JANDA



------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PENIPU MANA MENGAKU MENIPU

setan pun kata malaikat

entot tak bayar ( kaboommmmmm!!!!!!!!


boleh percaya ke.,,,

OH MY LOL , kata PAK MOIN

Kutu Brahak berkata...

Ptuuih! Bedebah ko penyamun Bugis! Janji ditepati kepala bapak kau! Terbaru TV Siam kuar cerita anak penyamun menipu -+ RM 1 billion. Memang keturunan penyamun Bugis nih.. kah kah kah..

panglimo potaseh berkata...

PRU13 .. kata tol tak naik malah akan dituuuuuruuuunkan (ini bahasa tubuh Najib kalu dia menipu, idegham nye panjang). Sekarang lu tengok sendiri lah .. malah subsidi pun ditarik balik. PRN Sarawak pun serupa lah .. janji-tipu .. janji-tipu .. janji-tipu. Lepas PRN ni 1.5 juta Bangla nak masuk balik. Tol nak naik lagi.

Caya lah gwa ciakap .. GST kena naik, kalau tak hutang dan bunga 1MDB cam mana nak bayar .. satu hari je hutang kena bayar puloh juta hinggit .. mana nak carik duit ooi. Keadaan kita sekarang sama cam Firaun yg guna tenaga rakyat untuk bina Piramid. Ularmak kita bila nak bagi fuckwa yg ngatakan pungut cukai orang miskin tu haram .. haaaraaam, haram jadah. Puki mak lu lah asyik nak cipta mesin tentu makanan halal-haram je.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ini Kira GST yg manrur, mabtur, saH Dan hsLaL biL QauL...no worry pahaLa fan syurga cLass AAA

Tanpa Nama berkata...

Percaya pd najib mcm percaya rosmah akan jd slim spt nurul izzah. Kah kah kah....