.

Isnin, 2 Mei 2016

UBAT TAHAN LAMA






ENCIK RAZIF

DAPAT UBAT

TAHAN LAMA



Ahmad Razif kekal MB T'ganu - Najib


Najib hari ini berkata Ahmad Razif Abdul Rahman kekal sebagai Menteri Besar Terengganu dan akan menjalankan tugas seperti biasa.
Najib berkata, keputusan itu dibuat selepas beliau menghadap Sultan Terengganu, Sultan Mizan Zainal Abidin semalam untuk membincangkan isu mengenai kedudukan Menteri Besar.

KAH KAH KAH

woit

apa dia ubat

tahan lama itu?

kah kah kah 

kongsi laaah

kah kah kah

encik lebih tinggi

dari eel si eee

SEEKOR ENCIK





--------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ini macam corito antu molayu lah .. kato dah mati tapi idup lagi .. sobab sako dio masih ado dalam badan .. nak lopehkan sako dalam badan si mati, kono bukak atap rumah .. yg nonggok kek flat kono carik rumah yg ado atap lah. Cubo toko sapo sako tu???

Tanpa Nama berkata...

Kan betul aku dah kata.. takde pingat gelaran pun boleh jadi embee laa. Umno semua langgar, sultan multan sila duduk tepi diam diam. Kah kah kah. Dia adun yg sah, dia layak jadi embee. Lagipun apa mau kecoh bhai, pembangkang teganu kan penasihat pee em. Bodoh laa sangat mamat yg komen mb teganu tak boleh tadbir sebab sultan murka konon. Sultan la bhaii.. bukannya Tuhan.