.

Isnin, 2 Mei 2016

SALAH SATU DARI 100




SALAH SATU

DARI 100 

RESTORAN
YANG WAJIB

DILAWATI

DALAM HIDUP

NOTA:
lu nak tahu
lu cari sendirilaaaa



-----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi TT..hang mmg haram jadah betul la..

Habaq la woi..

Saiful berkata...

Mkn belemuih..tumpah rata2..no table manners..nanti ostad marah..baru tau..ikan tu halal..jgn marah..saja tanya

Tanpa Nama berkata...

Mcm sial gila gampang lu TT. Kau tunjuk gambar tulang, lepas tu suruh kitorang cari?? @#$%$#@¿¡

Tanpa Nama berkata...

TT kedekut hangit. Dah lah tk ajak. Tempat pon nk rahsia. Kihkihkih

Tanpa Nama berkata...

betul kata abg isham. di negara persekutuan tanah melayu ni, memang byk kedai makan yg sedap2. kalau diketengahkan, ramai tukang masak boleh buka restoran di paris..di london..di berlin..di moscow..di leningrad..di beunos aires..di negara setan pun boleh..merata boleh buka..tapi apakan daya..u help me i help u..pemain bola mcm diego armando maradona pun boleh jumpa jika cari betul2 kat jelebu..juasseh..bahau..kampung baru..bakat tu wujud..tapi tu la..persekutuan tanah melayu masih mentaliti u help me i help u..

Tanpa Nama berkata...

bak Kut Teh ke nih

nak kata KARI KEPALA BEWAK , tak boleh

BEWAK ada kat SARAWAK kan

Tanpa Nama berkata...

Woi makan sedap xhajak... Tp thanks kt hg tunjuk kt aku gulai kawah itik plg sdp kt kl. Aku siap bawa blk kuah tmbh ubi n ayam supaya rakyat boleh merasa bersama nasi briyani aku masak.