.

Rabu, 18 Mei 2016

HAM DU LIL LAH






FACE BOOK


Aebot Mayakembara telah berkongsi foto Ademir Fazlagić.
22 jam
Siapa pakai kondom ni di luar nikah tak dikira zina! Halal! Semoga kurang kes buang bayi!

Keep the satan away my friends.


KAH KAH KAH

HAM DU LILLAH

ENTOT HALAL

KAH KAH KAH


-----------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Waduh !!!!!!

Ngentot halal gi mana sih ????

Mat berkata...

Bro, i think you crossed the line.

Jangan sampai menghina perintah/ larangan tuhan bro. It is not worth it.

Tanpa Nama berkata...

Marah anda dah terlalu terpesong...

Tanpa Nama berkata...

Mat, I agree. There are limits to everything. You can still remain hip by not crossing the line.

Tanpa Nama berkata...

Haha..nak tegor..nk marah siap tulih bahasa omputeh tu..tak buleh tulih Melayu ka? Konon hebat dan elitis la tulis atau komen atau nak tegor org klu pkai bahasa omputeh tu kan?
Apa? Kros de lain? Heh..hangpa ni Kadang2 buat trok2..benda lawak satira camtu pon hgpa dok buat kros de lain la..hina perintah Tuhan la..itu lawak untok kasi pemerintah-org agama tersedak la hangpa tau dak!

Tanpa Nama berkata...

sikit2 cross de lain la... pigi da

Kah Kah Kah berkata...

Kah Kah Kah
Terlalu ramai pak turut "Cross the line".
Patut la gimick semacam ni sangat laku.
Kelaka betul...
"Zamzam dipped for extra blessing".
Kah kah kah.
Tunggu Puasa ni.
"Batu bata" dipped in ZamZam,
lebih hot dari Goreng Pisang Panas.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 12:00 pg. Tulih dalam BI bukan makna tak buleh tulih Melayu atau elitis. Tak de hebatnya kalu buleh tulih dlm BI pun.Tapi kalu sesaorang tu hanya tahu 1bahasa saje yg pasti memang ada kekurangan pada diri dia. Lebih membimbangkan dia sangat benci pada orang yg guna BI kerana kekurangan dirinya. Belajar lebih dari 1 bahasa, tak kira mandarin ke, tamil ke, arab ke, janji lebih dari 1bahasa. Tak rugi kalu kita ada sesuatu lebih dari 1.