.

Rabu, 18 Mei 2016

BILA SUDAH DIBENCI





LAWAK ZALIM

NOTA
ini bukan lawak baru
ini bukan awak ori
dimana mana ada ditaktor
lawak ini akan tersebra
satu ketika dulu 
watak najib dimainkan oleh
presiden rumania - ceausescu
watak najib dimainan 
oleh sugarto
oleh marcos
oleh saddam

ini tanda tanda
rakuat benci kepada najib
lawak genre ini 
adalah lawak melawan
bukan lawak membodek





----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha Ha Ha Ha Ha Ha

Ini lawak bagus

Bebudak Badan Besar rata rata Otak Bahalol sikit kuat Menipu

Obama dan Putin mana ada badan besar tapi otak dan KONTOL sangat power tau

Berbeda dengan Bebudak Bahalol

Mat LOL tu badan besar ingat satu parachute tak cukup , tu sebab ambik beg sekolah

Standard lah Otak Melayu kan Bahalol

Tak boleh cakap apa lagi dah

Tengok Otak Otak PAS semua macam otak budak Cina India umur 6 tahun

Otak Tadika saja kualiti nya pun

Cakap BODOH marah , tapi tengok kan rupa gelagat memang sudah BODOH lah

Nasib baik ada Cina India bayar cukai

Nak harap nasi lemak dan sotong , nak bayar bebudak lahap Pau Pau Pau pun tak cukup lah Abang !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kebahlolan najib terserlah antara school beg dgn parachute