.

Rabu, 18 Mei 2016

MINTA PENCERAHAN






PERSOALAN

AKIDAH

MENUNGGU

JAWAPAN 

PARA MUFTI

ALIM  DAN

ULAR MAK






AYAM JIRAN CINA
Kalu ayam aku islam, tapi tanpa aku ketahui, ayam aku main dgn ayam cina jiran aku. Camne, boleh ke aku makan telur hasil dari perhubungan haram tu?

 Kalu telur tu netas, boleh tak aku sembelih dan makan ayam dari hasil perhubungan haram tu. Tolong beri pencerahan. on NASIB BAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/17/16

TOKAY AYAM
Bodo tahap infiniti tokay ayam ni. Ayam takyah entot pun masih bertelor. Bezanya ayam dah kena entot telornya boleh menetas. Bodo..... on NASIB BAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/18/1

------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jahilnya ........akal taruk kat jubor ayam iman setarap najis ayam

Tanpa Nama berkata...

bebudak kopiah tengah cari KONDOM SIZE AYAM ke ?????

Ayam Cina kechik punya kat 7 Eleven tak ada kan

Ayam Nigeria ada lah

Ayam Melayu nih pakai SERBAN saja

Kepala Otak !!!!!