.

Selasa, 17 Mei 2016

NASIB BAIK






NASIB BAIK
gwa selalu was was
telur ini halal ke  atau haram?
ayam ini bersunat ke tak?
ayam ni berzina ke?
ayam buat sex rambang ke?
masa mengentot hadap ke mana?

nasib baik ada jakim
ayam boleh entot baik
telor dibasuh air dam dam
kah kah kah

plenty of susah
jadi melayu
kah kah kah





--------------

12 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

hadoy..

Tanpa Nama berkata...

Otak bangsat
Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kalu ayam aku islam, tapi tanpa aku ketahui, ayam aku main dgn ayam cina jiran aku. Camne, boleh ke aku makan telur hasil dari perhubungan haram tu? Kalu telur tu netas, boleh tak aku sembelih dan makan ayam dari hasil perhubungan haram tu. Tolong beri pencerahan.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha macam sial!!! Hanya di malaysia!!

Jgn lupa, air mineral juga dah halal sebab jakim dah check 100% tulin, tiada lemak babi dan air mineral chop jakim tu ada DNA susugalur dari telaga zam zam, suci dan kudus. Sesiapa yg minum air mineral yg disahkan halal oleh jakim insyaAllah akan takut untuk berbuat dosa, lebih amanah dalam menjalankan tugas harian serta mudah bangun pagi utk menunaikan solat subuh.

Alhamdulillah syukur.

Tanpa Nama berkata...

Dakwat atas telor itu halal kah? Adakah itu dakwat kekal?

Kah kah kah

*
**

Tanpa Nama berkata...

Tudia.. ayam ni depa akad nikah dulu..Ada wali ayam, ada saksi ayam, ada tok imam ayam, lengkap dgn tetamu ayam jugak. Juga mas kawin, ayam betina kene pakai purdah tuu.. tutup aurat. Kene pakai jubah JUBOW sama. Baru halalan toyyiban.

Bapak ayam.dan ibu ayam, mcm biasa la. Makanan para nabi dan para auliyak, dijamin terjaga.

Hadoila.. punya bodo la melayu ni..kahkahkah.. ayam bertasbih dan solat tak? Saja tanya.. ngucap shahadat tak?

chomeycute Chomey berkata...

Plenty of arak in Malaysia bro...Ada lu kesah...saja nak Tanya...jangan marah...

Tanpa Nama berkata...

LAHAP sangat ke bebudak KOPIAH tu ????

Masha ALLAH

Tanpa Nama berkata...

Lucky u bukan saudi

Tanpa Nama berkata...

Bodo tahap infiniti tokay ayam ni. Ayam takyah entot pun masih bertelor. Bezanya ayam dah kena entot telornya boleh menetas. Bodo.....

Tanpa Nama berkata...

Tokay ayam 9:16. Ayam yg entot dgn ayam cina tu lah yg aku nak tanya. Bila menetas halal ke haram makan daging nya. Aku tahulah ayam ko main entot ngan kucing.

Hidup Najib! berkata...

Jakim dah kuar certificate halal kat RM2.6B dlm akaun pokjib ke?