.

Ahad, 8 Mei 2016

SATU GAMBARAN BARU






MEMBERI

SAINGAN 

AMAT HEBAT

TERUS MARA

Keputusan: PKR

kini saingan BN di luar bandar, pedalaman

 | May 7, 2016
BN tidak boleh lagi memandang rendah kepada PKR kerana sokongan di kawasan-kawasan luar bandar dan pedalaman menunjukkan peningkatan berbanding PRN sebelum ini.






PETALING JAYA: Meskipun berdepan peratusan keluar mengundi yang rendah, jumlah undi tidak rasmi yang diterima PKR dari kawasan luar bandar dan pedalaman menunjukkan peningkatan.
Naib Presiden PKR, Tian Chua berkata perkembangan itu menunjukkan tanda-tanda partinya bakal menjadi pesaing yang kuat kepada BN di kawasan-kawasan terbabit dalam pilihan raya negeri akan datang.
“Kalau lihat statistik, PKR melakukan dengan baik dan di kawasan luar bandar kita mampu memberikan saingan terutama di tempat yang sebelum ini kita sudah hilang deposit.

ORANG RAMAI

TAHU & SEDAR

PEMILIHAN DUN

SARAWAK

TIDAK BERSIH

TIDAK TELUS

TIDAK JUJUR

BANYAK TIPU

TAPI INILAH

WATAK UNDIAN

DI DUNIA KE 3

TIDAK PELIK

---------

5 ulasan:

Hidup Najib! berkata...

Pakatan bersaing sesama sendiri...masing2 hidung tinggi taknak mengalah..rakyat fed up

Tanpa Nama berkata...

BN menang kt Sarawak adalah faktor tok denan ...najib jgn berangan, kalu najib rasa undi cina dah pindah ke BN dan rakyat dan paham ttg 1mdb...sila bubarkan parlimen sekarang kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aku nak tanya kamu yg baca komen aku. Pegi khemah BN cek nama pastu diorg bagi duit rm100 - rm150...Rasuah ke ape tu...saja nk tanya

Tanpa Nama berkata...

Lagi 100 Tahun dapat lah jadi Kerajaan Rakyat

Sekarang masih LAHAP duit Pau Pau Pau

Terus hidup dalam hutan

GOBLOK BANGET kan.....

Tanpa Nama berkata...

Di semenanjung dilagakan melayu dgn cina. Di Sarawak digunakan sentimen anti semenanjung. Bukan BN yg menang tp parti pribumi sarawak yg memperkudakan BN utk kepentingan sendiri. BN tlg banrollkan. Dlm PRU nanti undi sarawak jd fixed deposit BN. U help me, I help u.

Tak perlu tunggu PRU. insyaAllah PH boleh buktikan di Sg Besar Dan KKangsar. Bolehkah? Atau adakah BN akan terus unggul, walaun pun najib diseliputi skandal 1mdb