Sabtu, 11 Jun 2016

APA DIA PARTI PAS





MIMPI PANCUT
pas masih lagi dgn syurga dan neraka..utk mendpt syurga neraka, tak perlu islam pun bole..hindu pun ada gak syurga neraka.quran kata berpuasa la seperti mana org2 terdahulu berpuasa, maka puasa bukan hak milik islam atau hak muhammad.begitu juga dgn berkhatan.peristiwa khatan tiada kaitan dgn islam,nape islam meniru.kalo nabi ibrahim serta nabi2 lain dari muhammad itu menganut agama tauhid, nape kita tak ikut tauhid zaman dulu2..agak2 apa dua kaliimah syadah nabi ibrahim yg ketika itu belum wujud muhammad.

pas bukan parti perjuangkan rakyat ramai, pas adalah parti perjuangkan nafsu berahi hudud disebalik ayam belaaan din ayam atau bahasa tepatnya pas utk ahli pas shaja..

kalo saudi ada mimpi pancut utk mengarab saudi kan dunia, pas hadi mepunyai impian utk mhududkan malaysia.pas tidak berckp mengenai ekonomi, mengenai gst, mengenai 1mdb.barangkali bukan bidang mrk sb mereka taktau apa itu gst, 1mdb, defisit..yg mrk tahu hukum org miskin yg tak ngaji ditimur tengah..semoga tuhan allah on JENAYAH DAN DOSA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/10/16




----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kenapa masih bodoh! Kenapa media penyiaran kerajaan spt tv dan suratkhabar memberi slot pd pas utk menyerang rakan Pakatan? Disitu shj sepatutnya kita kdpt menilai siapa pas sebenarnya! Rakan bn dan umno. Bertanding dlm pilihanraya hanya untuk mengelak syak shj.
Setuju laksanakan hudud. Buatlah di Kelantan , bukan ada ada dap pun. Hakikatnya bn dan umno juga tidak setuju utk dilaksanakan hudud. So kenapa cerita penolakkan hudud hanya tertumpu pd dap dan pan shj! Pas ni semakin hari semakin BODOH dan BANGSAT. BUAT HUDUD DI KELANTAN BOLEH? KALAU TAK BOLEH MEMANG BASTARD LAH KORANG! JGN MENYALAK SALAHKAN ORG LAIN!
SURUH TUMBANGKAN REGIM KORUP BN /UMNO MALAH BERKAWAN PULA JADI PILIHAN! STUPID MORON!
P.S EX PAS JOHOR

Tanpa Nama berkata...

Difahamkan Islam itu wujud masa Nabi Muhamad. Dalam erti kata lain Nabi Muhamad yang menyebarkan agama Islam.

Kalau begitu, Nabi-Nabi sebelum NabinMuhamad itu..mereka agama apa?

Adakah nabi-nabi sebelum nabi Muhamad itu..mereka agama PAS? (Parti Ajaran Sesat)

Unknown berkata...

Janganlah teperangkap yakin dan percaya terhadap isu-isu apa yang dikeluarkan oleh pas.pas x ada kena mengena dgn islam.pas adalah sebuah parti politik ciptaan manusia,x ada sepatah pun ayat didalam al quran yang ALLAH menyeru kita beriman dgn pas.

Tanpa Nama berkata...

tapi serius malam tadi gua mimpi sampai pancut..dah lama gua tak rasa nikmat begini..