.

Jumaat, 10 Jun 2016

RIDHUAN BAK KU TEE DAH TUKAR DARAH KE BELUM?






TER TER TER
Bodoh punya makcik! Kau baru jadi islam ke? Dlm islam kalau segala mcm yg TER TER TER tu dimaafkan dari hukum syarak. TERlupa... TERmakan dan lain lain TER tu semua tak sengaja. Buat malu agama ja makcik tuu. Tu mesti cina muaalaf bangang dapat pula bimbingan dari ustaz bangang. Kau tak tanggung dosa laa kalau cadbury yg buat salah. Kau dah makan cekelat tu sebab kau yakin halal dan ada tanda halal. Apa jadah pulak cuci2 darah ni?? Kalau bodoh dok diam2 jgn kasi tau orang lain. on KLIP INI UNTUK RIDHUAN TEE
Anonymous
at 5:17 PM


MAKAN AYAM JADI AYAM
"Apa yang kita makan menjadikan diri kita, we are what we eat. Apa yang kita makan menghasilkan satu kesan pada psikologi kita, psikologi anak-anak kita, psikologi keluarga kita, memberi kesan kepada spiritual kita, malas nak sembahyang, nak puasa, malas nak bangun dan sebagainya, memberi kesan pada fizikal kita, muka kita pun dah hampir-hampir sama macam tu." Kesiannya.

 Habis tu yang selalu makan ayam, lembu, kambing, unta macamana kesannya? Kah kah kah "(Tuntutan) Jangan kurang dari beberapa billion.." ~Belajar dari Najib Kan dah tamak macam babi * ** on KLIP INI UNTUK RIDHUAN TEE
Anonymous
at 4:52 PM

DERMA DARA
Kalau derma dara tu kira mcmne plak tt, ramai anak2 muda zaman skrg ni pemurah rajin derma dara kat pkwe masing2. Rsnye xda dah atau dlm seribu tu ada la seorg dua je kedekut derma dara,yg lain semua pemurah rajin derma dara.tp itu kira bdosa ke atau jenayah tu tt?cth mudah, awek sy mahu menderma dara kpd sy.kalau sy xterima derma dara tu tkut berdosa pulak maklumla hajat org mst la kita tunaikan br dpt pahala.kira mcm kita tlg org lah kan tt.ngeeeeee on KLIP INI UNTUK RIDHUAN TEE
Anonymous
at 4:15 PM


PECAH AMANAH
Mana pergi agensi yang jaga hal ehwal Islam? Siapa pulak yang memberi sijil HALAL tapi tidak mengawasi perjalanannya? Pecah Amanah? Siapa tu? Pegawai Agensi atau Pengurus Kilang? Perlukah kita bertukar darah? ... Kenapa kita tak saman agensi yang memberi sijil HALAL ni? Bukankah depa ni juga mengkhianati amanah yang diberi? on KLIP INI UNTUK RIDHUAN TEE
Anti Fitnah
at 4:02 PM

MAKAN DAGING APA
Kata Mak Cik tu .. apa yang kita makan, itu lah kita. Gwa pon tongah pikir jugak apa yang Najib dan Mak Badak makan, sampai terpeleot rakyat dibustnya. Lim Kit Siang pulak makan apa sampai tua tak dapat anugerah Dato. Tan Sri Kak Jat gwa tau la dia makan daging apa .. sembelih dan halal lagi. on KLIP INI UNTUK RIDHUAN TEE
panglimo potaseh
at 3:49 PM

CHINA BAYAR CUKAI
Ha ha aha ha ha Melayu Melayu mana ada duit Jual nasi lemak gotrng pisang banyak mana nak bayar cukai Semua CINA tanggung lah kat Malaysia nih Duit cukai CINA jugak bayar gaji gaji SAPUMAN Mat Lahap Mat Boroi Mat Kampau Mat Kopiah Melayu Melayu mana ada duit pun Nak harap Mtlayu buat SURAU sepuloh tahun pun tak siap lah on TAK TUKAR DARAH ATAU BELUM
Anonymous
at 3:29 PM

COKLAT BABI
Coklat ada babi ke ????? Masak Coklat ada letak daging babi ke.... Jangan makan coklat wokay kan Rasuah aka Pau Pau Pau tu haram kan Melayu Melayu suka sangat Pau Pau Pau Kalau tak makan Coklat tak mati kan Sama juga kalau tak Pau Pau Pau tak mati juga kan Bende betul tak nak ikut , yang kechik di bising saja Apa kebende nih ???? on KLIP INI UNTUK RIDHUAN TEE
Anonymous
at 3:25 PM


SUB CON PADA CHINA
Biasanya syarikat melayu yg dapat tender bina masjid. Kemudian dialibabakan pada kontraktor cina. Jadi, cina juga yg buat masjid. Bila bina bangunan masjid, guna duit cukai dari melayu, cina, india, dayak, balak, babi, loteri, arak dan dan dan. Kontraktor dan pembekal bahan mentah pun biasanya cina juga. 

Yg kerja2 finishing baru la dapat kat kontraktor melayu tu pun kadang2 kontraktor cina jugak. Tapi bila masjid dah siap, cina dilarang masuk!! Cuba tanya Teo Nie Ching. Kah kah kah on TAK TUKAR DARAH ATAU BELUM
Anonymous
on 6/10/16







---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bahalol Melayu memang tiada batas

Nasib baik ada BANGLA ganti Melayu tahun 2020 nanti

Melayu tak boleh pakai lah !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

BONTOT KO....aku melayu bayar cukai setiap tahun...engkau ingat melayu tak bayar cukai? Bodoh punya melayu.....

Tanpa Nama berkata...

Cina kapir penipu...ambik BRIM datang pakai mercedes...ha..ha..ha.....sekarang sudah tidak boleh tipu income....sebab sudah kena GST....kah...kah..kah..