Khamis, 16 Jun 2016

EKONOMI TANGKAP IKANG



PENGACAU?

KALAU AMANAH

TAK TANDING

PAS BERI 

LALUAN

MUDAH PADA 

GEROMBOLAN

 Amanah sebenarnya parti pengacau

SUNGAI LIMAU – Naib Presiden Pas, Tuan Haji Iskandar Abdul Samad menegaskan bahawa Parti Amanah Negara (Amanah) sebenarnya yang menjadi pengacau kerana turut sama bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Kawasan Parlimen Sungai Besar.

Menurut Iskandar, Pas mempunyai harapan besar setelah parti berkenaan menamakan calon terlebih dahulu untuk bertanding dalam PRK Sungai Besar namun tindakan Amanah yang turut sama bertanding adalah sangat tidak adil.


APA NASEHAT

HADI PADA

NAJIB TENTNAG

EKONOMI 

TANGKAP IKANG

SAJE TANYA

JANGAN MARAH

KAH KAH KAH


----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mengapa melayu tak sedar lagi...geng ikang nie hanya memperbodohkan melayu guna agama ? negeri negeri timur yang majoriti melayu...lihat keadaan berbanding negeri di pantai barat semenanjung ? apa bezanya ? adakah maksiat lebih di pantai barat ? adakah pantai timur suci bersih murni kah kah kah... kalau tak ada cina...kalau tak ada india...lagi penting kalau tak ada bangla...malaysia dah lama bungkus...dah lama kena jual dengan singapura...dah lama pemimpin melayu jual segala galanya...nak pakai jet..nak beli condo dekat new york...begitulah melayu mudah lupa kah kah kah...hadi pun nak juga tontong di jerman...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bahalol banget ahhhh.....