.

Khamis, 16 Jun 2016

AHLI GEROMBOLAN SUDAH BELOT






INI SATU

PEMBELOTAN

INI BAHAYA



Kumpulan rebel Umno sokong calon Amanah

Gabungan Ketua-ketua Cawangan Malaysia (GKCM) berjanji akan memberikan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada calon Parti Amanah Negara (Amanah) bagi pilihan raya kecil (PRK) Kuala Kangsar, kata pengerusi Amanah Perak, Asmuni Awi.
Beliau berkata, selepas penamaan calon pada 5 Jun lalu, Amanah tidak putus-putus mendapat kunjungan dan sokongan daripada pihak-pihak dalam Umno yang tidak berpuas hati dengan kepimpinan Najib dan juga pemilihan calon BN Hajjah Mastura Mohd Yazid.

KAH KAH KAH

woit

makin ramai

buat belot 

ramai sabotaj

kah kah kah

TIBAI NAJIB



------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa lah bebudak GENG NAJIS

Mat LOL nak kaya sorang sorang pun tak bagi

Mat LOL kerja kuat BILYON BILYON biar lah KETAM KELUAR BAKUL

KETAM GLOBAL asal pekan kira wokay aper

Macam PATIN TEMPOYAK lah kira nya

panglimo potaseh berkata...

Sabtu ni kita tengok keputusan gaduh bukan perang atau battle, tapi gaduh diantara Penyamun Tarbus vs Lebai-Lebai Malang .. kah kah kah .. tapi gwa suka tengok saekor Cina yang kempen cakap Jawa di Sg.Besar .. kah kah kah ntah dah berapa ekor Minah Jawa dibalunnya.

Tanpa Nama berkata...

mana ko cedok cerita merepek ni bro. asal sensasi walau tidak berasas akan jadi mainan keyboard ko. seronok dua ronok yang akhirnya menyebabkan ko tersembam ke tilam macam anak dara tua putus tunang kerana tewas propaganda baik dihentikan. biar seronok awal seronok akhir. ko bukan tak reti nak buat yang betul, tapi memang dah perangai ko suka pilih jalan tak betul. oh ya, zaman sekarang orang tak 'tukar tiub' beb, orang dah pakai tubeless!!!