.

Khamis, 16 Jun 2016

MELAYU TAK SEDAR





MELAYU TAK SEDAR
mengapa melayu tak sedar lagi...geng ikang nie hanya memperbodohkan melayu guna agama ? negeri negeri timur yang majoriti melayu...lihat keadaan berbanding negeri di pantai barat semenanjung ? apa bezanya ? adakah maksiat lebih di pantai barat ? adakah pantai timur suci bersih murni kah kah kah... 

kalau tak ada cina...kalau tak ada india...lagi penting kalau tak ada bangla...malaysia dah lama bungkus...dah lama kena jual dengan singapura...dah lama pemimpin melayu jual segala galanya...nak pakai jet..nak beli condo dekat new york...begitulah melayu mudah lupa kah kah kah...hadi pun nak juga tontong di jerman...kah kah kah on EKONOMI TANGKAP IKANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/16/16



-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu KAMPONG kan BODOH

Kalau tak BODOH , tak mungkin angkat SAPUMAN jadi Ketua Bani MELAYU

Ada yang angkat SOTONGMAN jugak mimpi nak jadi PIEM

SOTONG pun lupa , kat atas darat SOTONG KERING bawak lalat gagak saja

SOTONG pun Melayu Melayu sokong percaya wakil TUHAN

Sah lah , BAHALOL Melayu tak ada bandingan nya