.

Khamis, 16 Jun 2016

JIN PAKAI BAJU OREN





BAJU OREN

JINAKOLOJIS

SOTONG PUN

PAKAI


FACE BOOK


Itulah sebelum bercakap check record dulu....alamak tuang presideng..
Haaa kita tengok siapa yang kenaa...







































------------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Asal kuar dari mulut diurang ni... Mesti racun.... Antidot takder... Racunnnn je...tu kadang kadang.. Kalau aku dengar ceramah agam... Dia start sebut orang tu orang ni... Aku bangun... Gosok punggung.. Tepuk tepuk BONTOT AKU kuat kuat biar semua dengar dah tu aku BLAH.... TAk BERKEMBANG FIKRAH KEAGAMAAN AKU kooooo...baik aku mau C.O.C.....

Tanpa Nama berkata...

Bahalol

Makin TUA makin burok otak nya

Kasihan Rakyat Kelantan

Tanpa Nama berkata...

Kahh..kahhh..kekekekkek......"Mengata orang,Aku yg lebih"yo..ya..yo..ya."MEMBALAK BERSAMA OLAMAK"

Tanpa Nama berkata...

Kasta mentaliti rendah tahap najis. TMB pegi kempen utk PRK, tapi cuma mampu bawa isu warna dan logo parti lawan? My deepest condolences to all kelantanese.

Tanpa Nama berkata...

Ustat2 ni bukan tau guna internet. Sbb tu la dia ingat org dok melangut baca kitab2 jawi kat hulu kampong nu..

Tak sedar org2 muda dok ketawakan derang..