.

Khamis, 16 Jun 2016

MELAYU KENA TIPU LAGI






Harga barang ketetapan ALLAH - Kolumnis - Sinar Harian

www.sinarharian.com.my/.../harga-barang-ketetapan-a...

Translate this page
Sinar Harian
Sep 8, 2013 - Naik dan turun harga barang juga daripada ALLAH. “Segala nikmat yang ada padamu dari ALLAH, kemudian apabila kamu ditimpa ...

Nasrudin Hassan - Harga Barang Naik kerana Ketetapan Allah ...

https://ms-my.facebook.com/ustaztantawi/.../10151601130512312

Translate this page
Harga Barang Naik kerana Ketetapan Allah . Dr. Fathul Bari dilaporkan menulis bahawa kenaikan harga barang termasuklah kenaikan harga minyak adalah...

Harga barang adalah ketetapan Allah | Dr Fathul Bari

https://ustazfathulbari.wordpress.com/.../harga-barang-adalah-ketet...

Translate this page
Sep 8, 2013 - Harga barang adalah ketetapan Allah ... rezeki adalah Allah semata, dalam ertikata turun naik harga barang tidak mempengaruhi rezeki.

LU TAK CAYA

LU TANYA

USTAZ LAAAA

SAPA WAKIL

TUHAN DISINI


Jangan tuduh GST punca harga barang naik, kata ketua BTN

SUNGAI BESAR: Cukai barangan dan perkhidmatan (GST) tidak seharusnya dipersalahkan sebagai punca harga barangan di pasaran meningkat.
Ketua Pengarah Biro Tatanegara (BTN) Tuan Haji Ibrahim Saad berkata peningkatan harga barangan disebabkan sikap pengguna di Malaysia.
Beliau memberikan contoh mengenai situasi yang berlaku pada bulan Ramadan apabila ramai pihak yang membeli barangan lebih daripada keperluan.

KAH KAH KAH

sapa boleh

online minta

turunkan harga

barang yg naik

gila mahal

minta juga

gaji naik

ya ampooon

ya maulana

ON LINE LAGI

--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu tak habis habis nak bahalol kan bangsa melayu balik

Kenapa begini

Otak Ketam Melayu mesti ubah

Paling tidak ikut Otak Orang UTAN di Sepilok nun

Bahalol sangat lah , macam SENDIRI KENTUT KATA ORANG LAIN KENTUT

Kepala Otak !!!!!

Tanpa Nama berkata...

Aku mohon kereta ferarri sejak 2 tahun lepas, habuk pun tarak. Dah tentu x dapat, ada la. Huwaaaa..

Kalo konsep bodoh2 ni, serah saja kat Ustat2 Melayu.

bengkak berkata...

mung ni banyok bahang pil kude ke tuan pengaroh beetee enngg??

buloh berkata...

bodoh tu mintak tolong simpan jangan dok tunjuk sangat...