.

Jumaat, 17 Jun 2016

INI TRIK LAMA





Hari akhir kempen, poster calon BN disimbah cat merah

Poster yang disimbah cat itu dilihat di sepanjang jalan dari Sungai Besar ke Sekinchan.

Sekurang-kurangnya dua poster gambar calon Barisan Nasional (BN), Budiman Mohd Zohdi telah disimbah dengan cat merah.
Dalam kedua-dua poster yang dilihat oleh Malaysiakini di sepanjang jalan dari Sungai Besar ke Sekinchan, simbahan cat itu menutup sepenuhnya muka Budiman.
Tidak banyak poster kempen dipasang, dengan kebanyakan parti lebih bergantung kepada pemasangan  bendera parti untuk mewujudkan suasana pilihan raya.

KAH KAH KAH

woit

ini macaam

salah bendera

ini trik lama

bakar rumah

sendiri untuk

cari simpati

kah kah kah

POOOORAH


----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Otak BAHALOL tak akan ke mana mana jugak

Biasa lah

Sama saja macam Mat BOROI buat kerja

Tanpa Nama berkata...

Trik keluar parti beramai2 dah tak famous. Tak bestnyaaaa.. dulu2 sampai 2-3 ratus heboh kat berita keluar parti berjemaah. Sedih aku, sekarang dah takde benda2 cenggini.

Tanpa Nama berkata...

Tak rugged la main trik lama tu. Nampak sangat belia.