.

Jumaat, 17 Jun 2016

SYURGA NERAKA BUKAN MODAL KEMPEN





SYURGA NERAKA BUKAN MODAL
Syurga dan neraka tidak boleh dibuat modal untuk kempen politik.Kempen politik yang sesuai ialah bermodalkan kebaikkan.Setiap kebaikkan mengatasi segala anutan mana-mana agama. 

Kenapa agama hindu tidak perlukan undang2 veda untuk penganut hindu? Kenapa agama buddha tidak perlukan undang2 nirvana untuk penganut buddha? 

Kenapa agama kristian tidak perlukan undang2 holy untuk penganut kristian?

Dan.. Kenapa islam kemaruk hukum hudud untuk penganut islam? 

Apakah islam lemah menguasai undang2 sivil ciptaan manusia? 

Jawapannya ialah pada modal insan.Modal insan yang berkualiti ialah manusia yang mampu menghukum sesiapa sahaja yang dibuktikan bersalah dan memberikan keadilan kepada sesiapa sahaja tidak kira olarmak, pemimpin dan rakyat marhaen. on AKHIRNYA DI TEMUI JUGA
Anonymous
on 6/17/16

JAKIM SIBUK JUAL LOGO
Syukur masih ada lagi ustaz yg lawan benda2 mungkar karut dan kurafat dalam hal mcm ni. Terbaik la Dr. Asri. Benda mcm ni Jakim taknak pulak pantau, agama dah jadi mcm kartun. Jakim sibuk pulak nak jaga moral; skodeng org beromen, tangkap orang tak puasa dan dan dan.. oh! ya!

 Mungkin Jakim sibuk jual logo halal dan jadi jurucakap kedai ayam bangkai MekDogal dan coklat Cadbureet. Just nak share.. pernah sorang ustaz approach aku suruh isi borang cenggini.. katanya borang SAHAM... SAHAM AKHIRAT... kah kah kah nasib baik aku cerdik. kah kah kah. on AKHIRNYA DI TEMUI JUGA
Anonymous
on 6/17/16

GOK LAGUT DEPAN TV
setuju sangat sangat..yang sohih tak ada khilaf lagi ialah doa anak kpd ibu bapa pasti sampai..tapi MELAYU..anak anak yang berduit upah orang baca doa untuk mak ayah dia..dan dia sendiri tak baca apa apa pun...asyik dok langut depan tv tengok xtravaganza.itulah melayu..dok ikut buat benda benda yg khilaf, yg dah pasti tak pula nak bersungguh buat. on AKHIRNYA DI TEMUI JUGA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/16/16



----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan BAHALOL

Tak boleh buat apa dah

TUN Pun cakap Ada Melayu IDI AMIN pulak

Budak Melayu main NAJIS pasti lah BUROK perangai nya pun

Ada Melayu bela pulak tu....

Melayu..... Melayu.....

Tanpa Nama berkata...

Sijil HALAL

Datok Seri Haji Express Najis akan isi borang
Borang untok dapat-kan Sijil HALAL untok BN
Kerajaan BN belom ada Sijil HALAL
kakakaka