.

Jumaat, 17 Jun 2016

KOMEN DARI PELANGGAN





APA KATA  

PEMBELI


FACE BOOK

Cerita semalam: Berbuka dengan ikan patin masak tempoyak. Beli dariDapur Jalanan Kuala Lumpur. Sebab kawan-kawan promosi kata ni patin tempoyak asli Temerloh jadi saya belilah. Rebiu? Sedap. Tukang masak ni memang pandai masak ikan patin.

Saiz ikan pun sepadan dengan harga (satu bekas plastik tu muat seketul kepala je jadi kalau beli lebih seketul dapatlah berbekas-bekas) Makan pula dengan peria goreng sambal telur mestilah tambah nasi kan. Kenyang sampai sahur gua cakap lu.

Yang nak beli dinasihatkan tempah dulu sebab habis cepat. Warung mereka bertentangan dengan pejabat lama Malaysiakini di Bangsar Utama. Telefon 0176251336 untuk tempahan. Isi RM8 dan kepala RM10. Boleh datang ambil seawal pukul 4 petang. Untung dari jualan ini digunakan untuk aktiviti-aktiviti Dapur Jalanan.
























-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Patin ini isi nya macam Tenggiri

Sedap lah

Tapi PATIN TEMERLOH punya tengok PORNO boleh makan ke ?????

Ha ha ha ha ha ha

Bela dalam STOKING GERMAN melekit lekit tak ?????

OLAMMAK PORNO ada baca baca tak Patin nih ?????


Eh ; tak kan tanya pun tak boleh......

Tanpa Nama berkata...

Rm8 hingga rm10 kira murah sangat la tu....nasib baik aku duduk jauh. Klu tak aku borobg 10 ketoi...

Febret aku turr