.

Jumaat, 24 Jun 2016

JAM 4:16 PAGI MALAYSIA





SILA BACA

ini tajuk akhbar independent
lihat di UK pun pemilihan
akan disabotaj oleh deep state
MI5 ialah polis rahsia yang
akan memastikan UK terus dalam EU

para pemilih dinasehat bawa pen sendiri
kerana pensil yang disedia mungkin
akan hilang dakwatnya
bawa pen sendiri untuk memangkah



Brexit supporters urged to take own pens to polling stations amid fears of MI5 conspiracy

Nearly a third of Ukip voters believe MI5 are involved in a plot to rig the vote, according to a survey this week





----------------

5 ulasan:

Neil berkata...

Aku mengundi pagi tadi dgn wife. Memang takde pen.Pangkah guna pensel aje. Aku pun pelik tapi tak terpikir pulak.sbb tak bukak tukar tiub pagi tadi

Saiful berkata...

Remain dah menang.. dok diam2..

Tanpa Nama berkata...

gua ikut rapat kes ni. brexit ini satu contoh utk Johor keluar dari malaysia dan cara terbaik utk Penasihat Seislam Malaysia aka PAS Tuan Haji Hadi Sotong untuk jadi Perdana Menteri di Negara Kelantan. Tp Hadi ialah org terengganu. ini tak jadi masalah sb bekas presiden peru alberto fujimori adalah anak kelahiran jepun tetapi presiden di peru.atau mungkin hadi bole kawin dgn orang kelantan yg muda seumpama cerita aishah anak abu bakar benikah dgn muhammad ben abdullah.M15 mission imposibble is possible. gua tgk aljazeera, ramai warga brit bersorak ketika vote to leave menang.utk haji hadi, sekiranya kelantan keluar dari malaysia, maka tuan haji haji bole jadi pm, bole juga kalo mahu jadi sultan kelantan dan segala hasil bumi kelantan samada minyak, balak, jualan agama, jualan jubah semuanya jd milik mutlak anda. bahkan hudud adalah compulsory.utk tmj, kalo brexit bole dijalankan, johor yg selama ini berkerja utk british, bole la menjalankan cara yg sama. jgn ckp je lebih.harap jambang trim baik tp ati kecik.andaikata johor keluar dari malaysia, bayangkan apa akan jadi pada united malay national organisatition, maka projek malaysia akan gagal segagalnya projek EU.umno ditubuhkan di istana johor bersama dgn wakil2 british.ini la masanya utk bangsa lanun johor menunjukkan kehebatan ekonomi sendiri tanpa ada projek malaysia. bukan susah pun, johor bole ikut langkah arwah lee kuan yew yg pro amerika atau bergabung dgn singapure.gua pasti dan yakin,dengan berkat baginda muhammad maka johor tidak lg menggunakan rm dan bole guna Johor dolar atau sing dolar tp bukan SINGH dolar.ini projek untung, laluan air diselatan bole ditolkan kpd kapal2 dari china.bygkan berapa byk wang masuk poket. lebih banyak lagi kepala lori transformer bole dibeli dan diwariskan atau dimuziumkan utk tatapan warga bangsa johor yg marhein.pada kelantan dan johor yg keluar dari msia, tppa tidak dikenakan kpd anda sb anda bukan negara malaysia. bahkan hutang 1mdb pun anda tak kena bayar sb hutang itu atas nama pm dan finanace ministry of malaysia.so the next prime minister of malaysia and finance minster lepas ni pasti akan jadi bola tanggung bagi hillary clinton dan hutang2 1mdb ini akan turut dibayar oleh rakyat di sabak bernam dan di kuala kangsar.projek keluar dari malaysia mungkin cara terbaik utk lari dari membayar hutang 1mdb.ketika ini selangor dan penang mempunyai wang tambungan sendiri dan mampu hidup berdikari. selangor dan penang membayar cukai kpd kerajaan pusat najib rosmah tetapi kerajaan pusat najib rosmah tidak memberikan peruntukan kpd selangor dan penang.kegagalan projek malaysia adalah baik utk kita.

Tanpa Nama berkata...

bersih sudah, di parlimen sudah, deklarasi rakyat pun sudah, barangkali dengan cara keluar dari malaysia akan memberi lebih tekanan kpd kaum2 dari kapitalis amerika atau kaum2 bank dunia imf, federal reserve agar melakukan lebih banyak tekanan kpd najib rosmah agar turun dari jawatan Perdana menteri. Masa jatuhnya najib rosmah dari kerusi Perdana menteri, maka malaysia akan melihat hadi sotong akan bertukar warna menjadi lebih mesra alam, lebih alim, lebih warak atau mungkin akan memakai cheong sam seakan jubah dan mungkin mula mengangkat laksa mana cheng ho sbg idola. cheng ho adalah sida2 china beragama islam.tidak salah kita cuba utk keluar dari projek malaysia kalo berjaya mengusir najib rosmah.err cuba buat kira2 kalo pahang pula keluar dari malaysia, agak2 apa akan jd, apa yg ada dipekan.bygkan kalo perak keluar dari malaysia, agak2 berapa tabungan yg perak ada. agak2 jambatan manong boleh siap tak? atau buat jambatan manong guna batang kelapa sawit.tak salah kiraan perak adalah antara negeri yg termiskin dimalaysia dgn defisit hutang yg byk.manfaat juga kpd sultan, namun kita set peraturan agar sultan pun dihududkan, tak makan tanggung berak cangkung hidup sombong suara mcm tong..

Tanpa Nama berkata...

gua pernah baca dari seorg x editor nst ke bh ke kpd tmj,katanya keluar dari johor bukan la dari kuasa perdana menteri tetapi dari kuasa rakyat johor itu sendiri.so kalo rakyat selangor dan penang usulkan utk keluar dari projek malaysia makanya tiada kuasa pm najib rosmah utk masuk campur. menurut rakan gua dari uk, mereka undi keluar eu kerana uk memberikan byk dana wang fulus kepada eu tp ekonomi uk makin teruk. rakan dari itali kata matawang itali drop selepas join eu.kes ini sama seperti selangor dan penang.selangor dan penang membayar cukai kpd kerajaan pusat tiap2 tahun tetapi selangor dan penang tidak diberi peruntukan.utk warga selangor penang dan kepimpinan PH mesti la rasa tidak adil. wang cukai dari selangor penang ini diagih2kan kpd negeri2 miskin seperti perak,pahang dan lain2 termasuk kelantan.kelantan yg dikatakan kaya dgn minyak begitu bangga dgn islam kerana negeri islam la maka allah bagi kekayaan minyak.selangor dan penang tiada minyak sejak dulu tp lihat la hasilnya.kini apa sudah jadi royalti minyak, apa jd gerakan royalti minyak, dah dapat ke?atau dah dapat tp senyap2 berbini lg..bini no 2 bukan bererti org, mungkin mini mungkin vellfire mungkin tanah projek ayam dll.projek malaysia gagal maka projek tppa pun gagal. biarlah warga2 dari kelantan yg mbayar utk tppa,biarla tanah kelantan yg digadai utk tppa ini kerana tok pa adalah org kelantan, ag adalah org kelantan, pengerusi spr adalah org kelantan, kepala2 jentera daulah ramai dari kelantan, nik abduh kelantan.kelantan terkenal dgn kehebatan mjaga pungung bosnya. lihat bagaimana nik abduh mjaga bos haji hadi.lihat usul hudud, pun dari kelantan.lihat kes mb selangor, kota bharu wajib bermesyuarat lg.begitu hebatnya dakwah dakwah dari negeri cik siti wang kembang hingga sanggup berkecuali dlm isu 2.6bilion diparlimen.ketika selangor dan penang sudah tiada dlm malaysia, maka kerajaan pusat bole mbina berpuluh2 jln btol di kelantan, dikedah, diperak, dipahang..masa itu kita lihat, samaada warga2 mereka mahu kejarkan syurga bidadari air arak..atau bermati2 berdemo kehulur kehilir.