.

Sabtu, 4 Jun 2016

LIHAT BUKIT





LIHAT BUKIT 
Dan (ingatlah) ketika Allah berfirman: "Hai Isa putra Maryam, adakah kamu mengatakan kepada manusia: "Jadikanlah aku dan ibuku dua orang tuhan selain Allah?" Isa menjawab: "Maha Suci Engkau, tidaklah patut bagiku mengatakan apa yang bukan hakku (mengatakannya). Jika aku pernah mengatakannya maka tentulah Engkau telah mengetahuinya. Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku dan aku tidak mengetahui apa yang ada pada diri Engkau. 

Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui perkara yang gaib-gaib". Dan tatkala Musa datang untuk (munajat dengan Kami) pada waktu yang telah Kami tentukan dan Tuhan telah berfirman (langsung) kepadanya, berkatalah Musa: "Ya Tuhanku, nampakkanlah (diri Engkau) kepadaku agar aku dapat melihat kepada Engkau". 

Tuhan berfirman: "Kamu sekali-kali tidak sanggup melihat-Ku, tapi lihatlah ke bukit itu, maka jika ia tetap di tempatnya (sebagai sediakala) niscaya kamu dapat melihat-Ku". Tatkala Tuhannya menampakkan diri kepada gunung itu, dijadikannya gunung itu hancur luluh on SIAPA BOLEH ONLINE DENGAN TUHAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/3/16




-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BULAN POSA Ini lah banyak pahala

Tapi kena POSA lah

Jangan tak POSA

Bodoh lah kalau terus terus sedekah BULAN POSA ini dapat JIMAT duit kan

Lihat BUKIT... Jangan LIHAT BUKIT BUKIT lalu lalang kat Opis sudah....

Tu POSA budak kecik tak sunat OK

Melayu Meleyu pun bukan boleh pakai

Pak SERBAN KOPIAH biasa saja

Mana ada MAT BOROI jadi kurus bulan POSA

Ada BEWAK ??????

BEWAK pOsa jugak ke ?????