.

Sabtu, 4 Jun 2016

SUDAH MEROSOT





DAH MEROSOT

DARI 340,000 

SATU KELUARAN

KINI  27,000



Nasrudin tegur ahli Pas tak beli Harakah

KOTA BHARU - Ketua Lajnah Penerangan Pas Pusat, Nasrudin Hassan menegur tindakan segelintir ahli Pas yang masih lagi tidak menyokong penerbitan lidah rasmi mereka, akhbar Harakah.

Menurutnya, Harakah merupakan salah satu medium yang membantu memberi penerangan mengenai pelbagai skop terutamanya untuk menghakis segala cabaran dan serangan negatif mereka yang cemburukan parti Islam itu.

"Saya tidak tahu sejauh mana perwakilan semua tahu betapa pentingnya lidah rasmi ini kepada kita. Ahli kita hampir sejuta, dan kita meletakkan sasaran 60,000 naskah untuk setiap kali keluaran, walaupun jumlah tersebut terlalu kecil dengan jumlah keahlian kita.



KAH KAH KAH

adakah ahli pas

lebih suka 

menonton

filem jerman

sekarang

kah kah kah

tergolek dog

PORNO SERBAN

------------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tontonwi ni perangai, style dan cakap dia lebih banyak menyakitkan hati saja.

Nak bagi penampar, aku takut. Walaunta ramai.. sejuta?? Blom campur lagi dari Parti IKATAN sebanyak 23 trillion juta ahli termasuk yg berada di langit. Last sekali, terpaksalah aku menyumpah2 jugak walaupun hati aku x suka menyumpah orang yg berserban ini.

Lebih baik diamkan diri atau bunuh diri lagi afdhol.

panglimo potaseh berkata...

Bukan tak sokong Harakah. Cuba tengok isi harakah. Cerita pasal potong itu ini, gambar sotong selak keris yang tak masuk akal panjangnya, Arun kautim dgn jin. Lebih baik gwa nenggok Diyana genggam senjata Ibowan yg berlampu macam celait tu .. makin lawa budak tu, naik nur islamnya.

Harakah tak de berita sokan terkini .. jadi apa yang nak ditenggok. Malah Tantawi sanggup gi Jerman untuk tonton video dari baca Harakah. Melainkan Sotong beri sabda .. kalau baca Harakah pahalanya sama cam baca Quran .. sapa tak baca jatuh kapir .. seeraaam tuh.

Tanpa Nama berkata...

Ahli2 pun nak jugak gambar porno. Takkan ahli parlimen saja yg dpt tengok.

Meratib, meratib jugak. Serban jubah itu pahala.. Porno tu penting jugak, ubat kuatkan dan keraskan pelir. Cuba buat mcm Page 3 tu ka.. baru la harakah hot sikik. Iklan ubat kuat pelir tu, kena kekalkan. Typical meleis, ini yg dia mampu pikir. Pelir pelir pelir.. burit burit burit.. Kalo x, mana harakah nak cekau dpt duit belanja. Duit ceramah dah kurang.

Sejak hang pegang harakah ni, sumer jadi mcm cilaka hampeh ja. Bnyakkan lagi iklan kuat pelir. InsyaAllah.. laris balik harakah..

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah macam gampang kau TT

Tanpa Nama berkata...

Apa punya bangang....mmg patut pun jd kawan amno....org baca online le, mcm tgok German porn movie gak...

Tanpa Nama berkata...

Kami baca HARAKAH. Edited jermen....lbh hebat lbh padat rapat send at.

Tanpa Nama berkata...

PORNO SERBAN

Ada gaya jugak tu

KONTOL HIDUP DALAM JUBAH

Apa kebende tu ?????

Ajaran baru dari GERMEN ke

Ikan Patin dalam Stoking JARING GERMEN Hidup lagi le ?!!!!!

Ulamamak PORNO tak jaga ke ???

Tanpa Nama berkata...

Bro. Ahli paschai tk minat baca. Depa suka baca quran dan hadis jer. Akhbar depa suka baca utusan meloya n berita hairan. Tv depa tengok tv3 suku. Hohoho

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Oit...
AhLi pas now read utusan,
Street shit, star ber_autar harian
ALang berkeris baiK terus
Jadi umnQ...mampus kitaaa...

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Oit...
AhLi pas now read utusan,
Street shit, star ber_autar harian
ALang berkeris baiK terus
Jadi umnQ...mampus kitaaa...