Khamis, 2 Jun 2016

MUHYIDDIN YASSIN MULA MENYERANG




MUHYIDDIN

STRIKES BACK




Petualang terus nikmati hasil diperoleh cara haram

Perdana menteri dan seluruh anggota kabinet mesti mengambil tanggungjawab sepenuhnya di atas skandal penyelewengan 1MDB yang yang satu demi satu didedahkan oleh pasukan penyiasat antarabangsa.
Terbaharu, Swiss Financial Market Supervisory Authority (FINMA) mengesahkan berlakunya kegiatan pengubahan wang haram dalam urus niaga BSI Bank di Singapura yang melibatkan 1MDB.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan pada 24 Mei 2016, FINMA yang menjalankan prosiding penguatkuasaan ke atas pegawai-pegawai BSI Bank di Singapura mendapati kegiatan pengubahan wang haram ini melibatkan urus niaga berjumlah ratusan juta dolar Amerika Syarikat dalam 100 akaun di bank berkenaan.
VERY RARE

AMAT JARANG

SILA BACA

disini:

https://www.malaysiakini.com/news/343738


--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MOHIDEEN tak perlu takut

Semua manusia akan mati juga , cepat lambat saja

MOHIDEEN Ini KETUA mesti BERANI KERANA BENAR hidup jantan biar jadi Jantan

Rakyat perlu kan KETUA JANTAN yang tahu jadi JANTAN

Bukan macam AYAM JANTAN penuh TAIK kat EKOR...,,


Teringat pulak Budak Bahalol tuh....

Tanpa Nama berkata...

siapa belakang muhyidin ni? kejap tengelam kejap timbul..takut ke..atau tengah siapkan tangguk..tgh tunggu masa sesuai utk menagguk badak diair yg keroh..berani sgt ke bangsa johor ni..bila mau lawan terang2..takkan takut kat sultan..sultan pun suruh sembah dan takut kpd tuhan je..so, bila mau serang..ke dah siap2 mau cabut dari malaysia..bole la jadi pm dinegara johor nanti..atau baru teringat akan perjanjian dgn british dulu mengenai projek malaysia..jgn menyorok dibalik lori tansformer lama2, nanti jadi robot..