.

Khamis, 2 Jun 2016

KENAPA LETERIK PADAM






USUL TOBAT
ALLAH tak happy lah tu Patut orang orang PAS mintak USUL TOBAT Jangan jaja jaja AGAMA tuk cari makan Maruah hancus , sami sami buddha ke hulu hilir sebar agama pakai kain oren tak pakai kasut pun Lagi tinggi maruah sami sami buddha PAS nak main juta juta jugak giler nak pakai Alpahard Vellfire BENTLEY Apa otak otak BAHALOL sangka dengan jaja AGAMA boleh jadi BILLIONIR macam Donald Trump ke ???? Bodoh banget !!!!!! on TANDA DAN SIGNAL
Anonymous
on 6/2/16

TENGKOLOK GANTI SERBANG
Allah sangat hot dengang PAS dan kasi PAS blakawot masa persidangang. Allah hot sebab PAS dah pandai tanggalkang jubah dan serbang .. padan muka mu. PAS kali ni berpakaiang tradisi Melayu yg mirip pakaiang kapir hindu. 

Tongkolok ganti serbang. Berkeris lagi .. ada yg seekor guna dua keris. Berlatar belakang muzik woyam kulit yg PAS pernah haramkang. DAP yg kapir dan sapelai arak pada ustaz Mat Sabu dan geng Amanah tak pernah pulak Allah hot dan blakawot kang perdidangang mereka .. kah kah kah padan muka. on TANDA DAN SIGNAL
panglimo potaseh
on 6/2/16

TAK BERKAT
Mmg betul la tu bro... Tak berkat.. on TANDA DAN SIGNAL
helmi yaakub
on 6/2/16

ULAMAK MESIR
ha ha ha lebih ulamak mesir bertumpu didakwah sahaja drp politik tak sesuai utk geng jual ugama yg bercabang lidah . Jangan melatah ya geng Pas semua akan selesai selepas pRU 14 .Selamat ber-online on TANDA DAN SIGNAL
Anonymous
on 6/1/16

CAYALAH
Cayalah ustaz pak janggut Tiub.. on TANDA DAN SIGNAL
Anonymous
on 6/1/16

PAKAI KERIS
Bila nak buh gambaq ulamak ni pakai keris ni..kah222222 on TANDA DAN SIGNAL
Saiful
on 6/1/16








----------

Tiada ulasan: