.

Rabu, 22 Jun 2016

PELIK AMAT PELIK




SILA TANYA

DIRI SENDIRI


Hadi Ahli Parlimen pertama bukan kerajaan kemuka usul pindaan ...

www.bharian.com.my/node/157773

Translate this page
Berita Harian
May 26, 2016 - Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang bercakap kepada wartawan ... pembentangan usul untuk pindaan Rang Undang-undang hanya ...

Usul Hadi bukan mahu wujudkan undang-undang baharu | Free ...

www.freemalaysiatoday.com/.../usul-hadi-buk...

Translate this page
Free Malaysia Today
May 27, 2016 - Pindaan sebaliknya akan meningkatkan jumlah hukuman di Mahkamah ... Semalam, Abdul Hadi membentangkan usul Rang Undang-Undang ...



PELIK 

LAGI HAIRAN

KALAU HUDUD

HUKUM ALLAH

KENAPA

HADI NAK PINDA

SAJE TANYA

JANGAN MARAH



---------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Doa yang sampai pado aruah, adolah doa drp offspring tapi camno lak kito buleh kirin doa dongan isi borang melalui ostad .. cubo coghito. Neee misteee ado pindaan neee .. kah kah kah mungkeeen ostad tak paham makno offspring kot.

Tanpa Nama berkata...

Hadi nak jadi TUHAN jugak lah kot

Apa boleh buat

Bukan semua orang sama kan

Tanpa Nama berkata...

Kalau hudud berunai dikecualikan darah puteh dari hudut berunai, hudut tuang amanat 1981 mungkin olarmak serban tebal hudut mungkin tidak akan terpakai keatas mereka.

Tanpa Nama berkata...

Hadi kan tuhan terbaru yg baru muncul...

Tanpa Nama berkata...

jgn byk cakap lagi hadi oii...bentang kan je..aku minta semua MP setuju dgn hudud ni, so takda la warga kelantan buat taik di nergeri org.hududkan juga sultan..lagu hudud ni dimainkan utk tutup siasat fbi ke?oii hadi, dunia luar tak baca harakah, tak baca berita harian,kosmo, sinar..minta semua warga pakatan harapan bertenang dan beri hadi peluang utk bentangkan..jgn layan..keep calm and attack 1mdb.serangan mesti ditujukan kpd najib, rosmah dan 1mdb..biarkan anjing2 tuhan menyalakkan hudud..bila dah serak nnt senyap la dia..sementara tulang berharga 2.6bilion belum diberi maka anjing2 tuhan ini akan myalak dan menyelak jubah sendiri..kuatkan tujuan dan iman pakatan harapan. mohon dihindarkan dari ganguan dan bisikkan halus dan menggoda dari pas umno barisan national.