.

Rabu, 22 Jun 2016

TEPAT DAN BETUL




INI BARU BETUL

FACE BOOK
MEMBINA MANUSIA DAN MENGURUS NEGARA

Parti AMANAH Negara adalah sebuah parti Islam yang progresif.

Kami sedang berhempas pulas untuk membina kehidupan dengan kasih sayang. 

Kami mahukan sebuah kehidupan yang adil, punya kebebasan dan jauh dari penipuan.

Perkongsian dengan teman-teman pelbagai bangsa yang kaya dengan adat resam serta membina suasana saling mempercayai antara satu sama lain.

Selama ini pemerintah telah membina satu kehidupan yang penuh dengan suasana BERPURA-PURA.
























------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini BAGUS !!!!!!!!

Kata kata yang ada NILAI EKONOMI

Tak sama Orang Orang BER FIKIR , dengan Orang Orang SERBAN KILO

Bagus !!!!!!!!

Ini lah agenda MEMBIJAK KAN OTAK BAHALOL tak sama macam Parti SOTONG yang MEMBAHALOL kan yang BER OTAK

Moga Moga Melayu Ada OTAK....

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin pemimpin yg hebat dpt membawa pengikut penyokong jadi lbh baik....lebih hebat.

panglimo potaseh berkata...

Den tak salahkan ustaz Asan .. ustaz totap ustaz .. ustaz bukan sajo ajar ugamo, tapi buleh buek momacam, jadi ulek utk jual tiket ko surga buleh, jadi pawang buleh, drebar bas bawak jin buleh, urut artis buleh, magikkan air buleh, kapirkan sesamo islam lagi buleh .. malah buleh coghito satukan era Firaun dan Rome. Asal berjubah, berjanggut, royak loghat Arab sumuo molayu, layu dibuek nyo .. tomasuk den.

Dulu den ado jo minam teh, roti panggang, tolo ghobueh kek kodai cino apek disekitar Pasar Seni. Atau pokono nasi ditebarkan ateh daun pisang kek kodai koling yg kapir di Tmn Tun atau Jln Pasar. Sekarang jangan buek pasal .. malah cino apek dan koling kapir tu pon heghan tengok den.

Jadi camno nak kongsi dongan kengkawan cino dan koling ni. Tak kan tiap kali nak montadarah den kono bawak kengkawan kapir ni ko kodai mamak eeeee. Sobab awal porsahabatan iolah dongan bawak mereko soruu.

Tanpa Nama berkata...

Orang melayu kampung akan cakap happiness index akan merosot kalau PH yg memerintah. Melayu hanya gumbira bila melayu bugis umno yang terus memerintah, pemimpin melayu bugis umno hina cina, kristian serta gereja akan menambahkan lagi indeks kegembiraan org melayu kampung kerana bangsa melayu dilihat gagah perkasa, pemimpin itu juga disanjung sebagai adiwira.

Disamping brim, sekali sekala dapat bonus atau hadiah semasa prk/pru pun dah cukup menggumbirakan org melayu kampung dan ianya merupakan rahmat yg maha agong dari yg maha esa sekiranya orang melayu kampung dapat mencium tangan pemimpin dari parti ultra-melayu yg memerintah negara ini.

Asalkan yg memerintah ialah melayu bugis ultra rasis, orang melayu kampung akan terus gumbira dan bahagia, lain lain perkara tak mengapa.

Tanpa Nama berkata...

ni pandangan tepat.. mamat amanah ni perlu dicarutkan dan disyaitankan di setiap ceramah2 atau usrah2 atau kuliah2 agama oleh pas di setiap corong2 masjid, disetiap tahfiz dan disetiap pondok..kasih sayang ini bismillah.ini umpama melakukan solat diluar solat.setiap ayat dimulakan dgn bismillah, dimulakan dgn kasih sayang.tapi bukan berkasih sayang dgn islam yg meyokong dan menjadi penasihat kepada perompak dan pembunuh spt najib rosmah..najib rosmah merompak duit rakyat 2.6bilion, najib rosmah sehingga kini membunuh dgn perlahan warga miskin dgn kenaikan harga barang,tol dan lain2 demi nafsu serakah untuk bersenang lenang..segala cecair makhluk manusia miskin ini disedut hingga mati kering.